گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

بررسی و استخراج ملاحظات فنی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی مبتنی بر محاسبات ابری


» :: بررسی و استحصال ملاحظات فنی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی مبتنی حرف محاسبات ابری

پایان نامه محاسبات ابری

دسترسی کاربران نهایی، سازمان ها و افراد به سمت منابع محاسباتی و نرم افزاری در یک اسم مجازی، به گونه ای “سرویس محور”، “مبتنی حرف تقاضا” و با “پرداخت حرف مبنای استفاده” ایده ای است، که به سمت پارادایم محاسبات ابری ختم شده است. خدمت ها در این تکنولوژی بصورت “زیرساخت به آغاز سرویس”، “نرم افزار به آغاز سرویس” و “پلتفرم به عنوان سرویس” عرضه می شود. یکی از مسائلی که امروزه اداره ها باب سراسر جهان با آن رو به چهره هستند، نیاز دسترسی به سمت داده های سازمانی در هر گوشه ای از دنیا است، تا افراد مختلف اداره و افراد دیگر بتوانند بر مبنای تدبیر های دسترسی از این اطلاعات استفاده کنند. از طرفی برای سازمان ها مطلوب است که به جای اتلاف فرصت و هزینه از بهر نگهداری سرورها، سخت افزارها و نرم افزارها، برروی قدرت، سرعت، دسترسی پویا و بلادرنگ تمرکز کنند. از بهر رسیدن به این اهداف محاسبات ابری بهترین گزینه است.

سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (Enterprise Rescource Planning System – ERP) یک تختخواب کلان عملیاتی حرف ماهیت نرم افزار مبتنی بر فناوری اطلاعات است، که جریان اطلاعات درون سازمانی و فرایندهای تشکیلاتی را با به کارگیری محیطی یکپارچه در زمینه های مالی، فروش، خرید، انبار، تولید، منابع انسانی و غیره را خودکار باده کند. تصمیم گیری مرتبط با پیاده سازی سیستم ERP باب اداره بسیار مهم و حیاتی است. این تصمیم گیری باب سازمان های کوچک و اسم مهم تر نیز می باشد، زیرا اقبال پیاده سازی پیروز سیستم ERP معمولا اندک است و همچنین به نیروی انسانی متخصص، خرج و تلاش برای پیاده سازی و نگهداری نیاز دارد.

برون سپاری سیستم ERP یک آرمان نسبتا اخیر است، که مزایا و بدی‌ها آن برازنده بحث و بررسی است. زیرا امروزه اداره ها به رویکردهایی احتیاج دارند که خرج های عملیاتی را کاهش داده و در عین حال در پاسخگویی به سمت نیازهای مشتری موثر حقیقت شود. برای پاسخگویی به این نیاز سازمان ها، سیستم ERP مبتنی بر ابل بهترین رویکرد است. سیستم ERP مبتنی بر ابل حرف سیستم ERP متعارف تفاوت اساسی از قبیل کاهش زمان اجرا و زمان پاسخ، کاهش هزینه، سرعت در برگشت سرمایه و غیره را دارد. سیستم ERP براساس بر ابر مزایای تکثر دارد که بااهمیت ترین آن رهایی از نگهداری و بروزرسانی سیستم های مرتبط با سازمان است، که با خود انعطاف پذیری و سرعت نیز به پیشکش آورده است.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.