گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

پایان نامه رشته عمران ارزیابی فولادی استحکام بالا در صنعت سازه های فولادی


» :: پایان نامه رشته عمران ارزیابی فولادی استحکام بالا در صنعت سازه های فولادی

1-مقدمه:

فرآیند چهره دادن فلزات وابسته به جنس قطعه الا شمش اولیه وشکل هندسی آن ابزارشکل دادن،ابزارشکل دادن(ازلحاظ جرم وهندسه آن)، شرایط حاضر در فصل مشترک ابزار وماده،حالت تنش باب منطقه تغییرشکل، نوع ونحوه کاربرد ابزار، خصوصییات محصول نهایی و نهیتا شرایط محیط آتلیه می باشد .

یکی از پرمصرف ترین مقطع‌ها تولیدی باب فرآیندهای شکل دهی ،ورق هامی باشند. درابتدا سعی شده است تابا

بررسی تاثیر اقارب موادبرشکل پذیری ورق ها باب زمینه های توزیع کرنش، خواص موادوچروکیدگی،خواص مواد وشکست برشی، خواص ماده‌ها وبرگشت، اجرا خمش الاستیک زیر تنش تسلیم ، خمش ساده، ترکیبی از امتداد انبساطی و تاب و کیفیت سطحی جنبه های مختلف شکل دهی ورق ها آشکار شود

فرآیندخم ورق یکی از ساده ترین و در عین اسم آکنده استفاده ترین فرآیند های شکل دهی فلزات است.در عمل

قطعات متعددی بود دارد که از ترکیب چند خم بر روی ورق ساخته شده است. یک روش برای تولید این سنخ قطعات ایجاد تمامی خم ها به سمت طور هم زمان در یک قالب می باشد. داشتن تخمینی از نیروی مورد نیاز و در صورت در موادی که نوع‌به‌نوع خم ها زیاد است وابعاد بزرگ می باشد این آیین پیوسته به صرفه نیست. در روش دیگر ابتداتصویر یک رویه سه بعدی را به استعانت گسترش، باب صفحه ای تخت و کاملا پیوسته یعنی بدون چاک خوردگی یاچروک خوردگی بدست آورده و سپس باده استطاعت بااستفاده ازپرس های بریک وخم کاری های هوایی، رویه اولیه را ابداع نمود. از بهر استفاده از این آیین در ابتدا لازم است خطوط خم مشخص شوند.

2-اسباب کاری شناورها

انتخاب ماده بدنه شناور جهت حاصل بهترومناسب، عملی حساس بوده وازاین روبایدشرایط موجودبه خوبی بررسی شده و خواص مناسبت نظر مشخص گردد. بررسی شرایط به چهره کامل کاری انبوه ابهام‌آمیز بوده وباید توجه داشت که ممکن است شرایط هر دریا و آبی متفاوت باشد و بنابراین در ایدون به سمت بررسی کلی شرایط کاری

پرداخته خواهد شد.

در شرایط دلاور حرف خورد، انفجار، فشار غیر عادی ناشی از سرعت زیاد و سایر شرایط مشکل جنگی می تواند

بدنه را تحت فشار قرار دهد. اسباب خاصی مانند آتش سوزی وانفجار ایضاً موجب ایجاد حرارت بر چهر بدنه می گردد .

نیروهای وارده ازسوی اقیانوس به چند صورت به بدنه آب‌باز اعمال می شود که شامل نیرو های هیدرواستاتیک خم کننده و تاباننده، به طور متناوب و استوار است. این نیروها انگیزه له شدن ، انحنا شدن وتابدیدن وسیله می شوند. اثرگردش ها و چرخیدن باعث و بود جریان های دریایی سبب انحنا شدن وسیله و ایجاد نیروهای خاص بر روی بدنه می گردد. نیروهای ناشی از ضربات امواج به خصوص وقتی که وسیله تعجیل بالایی دارد، باعث ابداع نیرو های درجهت خم کردن بدنه باده گردد

.......


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.