گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

بررسی و تهیه طرح تولید شیلنگ پی وی سی


» :: بررسی و تهیه الگو تولید شیلنگ پی وی سی

چکیده :

آگاهی از سنخ کالا و خصوصیات کلی و کاربرد آن ضمیر اول شخص جمع را به شناخت و جایگاه این صنعت راهنمایی می کنند. به منظور شناخت انواع مختلف شلنگها و کاربرد های ثانیه لازم است ویژگیها و ویژگیها فنی آن ها مورد جدال و بررسی قرار گیرد که باب این راستا شناسایی استانداردهای طی و جهانی از اهمیت خاصی برخوردار می باشند. تعیین جایگاه محصولات مذکور در این سایه انواع شلنگهای حاضر (کالای رقیب) نیز می تواند در زمینه تحقق هر طرحی اهمیت داشته باشد که بایست است در بررسیهای اولیه مربوط به سمت آن مورد توجه قرار گیرد.

اجرا مطالعات بازارچه و بررسی ماهیت بار از جهت مصارف داخلی و پتانسیل صادراتی نیز می تواند در راهگشای مطمئنی برای انجام بررسی‌ها دقیقتر و باب نهایت احداث چنین واحدهای باشد که به دلیل مستقل وجود داشتن الگو از زمان و مکان تنها ملاحظات کلی مربوط به آن ها مدنظر خواهد بود .

مقدمه:

از دوران گذشته برای جابجایی مایعات، گازها و حتی در برخی موارد، جامدات پودری، از استوانه استفاده می شده است. لوله ها عمدتاً برای انتقال مایعات استعمال می شود و انواع گوناگون دارند. لوله هایی از جنس ماده‌ها طبیعی فقط در اوقات محدود و کوتاهی از زمان به کار می افتد و امروزه پا و لوله باب انوع مختلف و متنوع از ترکیبات مصنوعی خصوصاً لاستیک و پلاستیک اسم می شوند. می استطاعت حرف اکنون لاستیک و پلاستیک جایگاه خود را در صنعت جابجایی سیالات همچون دیگر صنایع یافته اند به سمت طوریکه امروزه حدود 80% مصرف جهانی لوله های پلاستیکی را لوله های پی وی سی (نرم سخت) تشکیل می دهند.


 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.