گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

تحقیق درباره آر.یو.پی چیست؟


» :: تحقیق درباب آر. یو.پی چیست؟

آر.یو.اساس چیست؟

آر.یو.اساس یکی از متدولوژی های مورد بحث در زمینه تولید نرم افزار است. در این تحقیق آراسته کامپیوتر با متدولوژی RUP آشنا باده شوید.

این فرآیند یک آیین نظام‌مند از بهر تخصیص کارها و مسئولیتها در یک تیم توسعه نرم‌افزار ارائه می‌دهد و هدف آن تولید نرم‌افزار بصورت بهینه و با کیفیت بالاست که بتواند نیازهای کارفرما را تحت یک پروگرام زمانی مشخص و با بودجه قابل پیش‌بینی برآورده سازد. آر.یو.پی بهره‌وری اکیپ پدیدآوری نرم‌افزار را با فراهم نمودن دسترسی تمام افراد تیم به یک پایگاه دانش سهل‌الوصول به همراه راهنماها، الگوها و ابزارهای کمکی از بهر تمام فعالیت‌های حیاتی توسعه، افزایش می‌دهد. از آنجا که تمام افراد به منابع یکسانی دسترسی دارند، بنابراین دید مشترکی برای توسعه نرم‌افزار برخوردار هستند.

آر.یو.اساس امکان استفاده موثرتری از زبان یکپارچه مدلسازی (UML) را فراهم می‌سازد (دقت شود که در چشم حال آر.یو.اساس و یو.ام.ال به‌کمال مستقل از یکدیگر هستند و نباید آنها را حرف هم یکی فرض کنیم). به کمک تکنیک های آر.یو.پی بخش‌های عمده‌ای از فرآیند تولید نرم‌افزار به طور خودکار اجرا شده و ایضاً استفاده از مدل‌های پدیدآوری شده در فرآیندهای گذشته در پروژه‌های جاری به سمت سادگی مقدور است. این فرآیند با موقعیت‌های جوراجور برابرسازی یافته و برای سازمانهای بزرگ یا تا کوچک تولید و بسط نرم‌افزار قابل استفاده است...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.