گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم


» :: چسان تمام کسی را عاشق خود کنیم

 

توجه: این نسخه، ترجمه ویرایش V10.2 است که باب ماه آوریل سال  2016 منتشر شده است. این تجویز با تجویز های قبلی تفاوت شایانی دارد و به کتاب زبان اصلی نسخه جدید، بالغ بر 40 صفحه مطالب جدید افزوده شده است.

 

تذکره چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم  ، حرف اساس  روانشناسی تعشق  نگارش شده است. شما حرف مطالعه دقیق این کتاب خواهید توانست هر کسی را باده خواهید عاشق خود کنید. این کتاب در مجموع در کشور ضمیر اول شخص جمع و دیگر کشورهای آفاق بالای  82 میلیون نسخه فروش داشته است که گواه احسان حرف متفاوت بودن و کارآمد بودن آن می باشد.

بدون تردید این کتاب ،  قدرتمند ترین تذکره دنیا باب زمینه عاشق کردن دیگران  است. می توانم اطمینان بدهم که حرف به امروز هیچ کتابی در دنیا با محتوایی تا نزدیک به این کتاب نوشته نشده است . این کتاب صد درصد تضمین نمی دهد که شخص مورد نظر عاشق شما شود، لیک بری شک،  99 درصد، دقت کنید، 99 درصد شانس شما را افزایش می دهد.

این کتاب باب مناسبت حقه های اساسی و توصیه های بدیهی نیست که قابل حدس زدن باشد . مثلا: "با او مهربان باشید" ، " از بهر وی هدیه بگیرید" و "همیشه کنارش باشید" . منبع‌ها اساسی و حقیقی این کتاب ،  حقایق روانشناسی  و روانشناختی است که باب عین تخصصی بودن به زبان کاملا ساده و روان تاویل شده است تا همه مردم بتوانند به آسانی متوجه شوند. ادیب این کتاب هم دکتر  فاروق رضوان است. دکتررضوان دارای مدرک روانشناسی (بورد تخصصی NLP آمریکا ) ، برگه تخصصی هیپنوتیزم (بورد تخصصی هیپنوتیزم آمریکا) و فوق استادی روانشناسی و رفتار درمانی روانشناسی از آمریکا است. وی ایضاً بالغ بر  1500 مقاله و 10 کتاب روانشناسی باب زمینه های مختلف تحریر کرده است .  وی این‌همه و قید بار با شبکه های برتر بین المللی و روزنامه های نامی مصاحبه انجام داده است وهمچنین در گوشه گوشه دنیا سمینارهای بسیار موفقی را پشت سر گذاشته است. سایت خودشناسی با بیش از نصفه ملیون دیدار در ماه و دریافت بالای 1000 ایمیل روزانه ، یکی از موفق ترین سایت های روانشناسی جهان است. ( http://www.2knowmyself.com )

ترجمه این کتاب بالا العاده در  156 صفحه ( 4 فصل و3 پیوست، بصورت فایل PDF  ) توسط اینجانب انجام گردیده است. قیمت ویرایش آخری این کتاب فوق العاده در سکوی پرتاب موشک شخصی فاروق رضوان  17.99 دلار است. چیزی حدود 60 هزار تومن ، ما تجویز جدید این کتاب را با تخفیف ویژه و با قیمت 9900 تومان قرار داده ایم تا همه توان دسترسی به آنرا داشته باشند.

 

آماج نویسنده و مترجم این تذکره پر فروش، کمک به مردم دنیا برای ایجاد رابطه پایدار و طولانی مدتی است که به  ازدواج منجر شود. ار شما آهنگ دیگری از مطالعه این کتاب دارید، به هیچ عنوان این کتاب را برای شما توصیه نمی کنیم.

باب ادامه تعدادی از نظرات خوانندگان را خدمت شما ارائه باده کنیم:

خواننده کتاب: این کتاب اگر به سمت ید شخص با مقاصد نادرست بیفتد میتواند تبدیل به یک اسلحه ی خطرناک شود.

اسم کتاب:  قبلا اندیشه می کردم ار عاشق کسی شویم در صورتی که آن شخصی عاشقمان نباشد دیگر هیچ کاری از دست مان بر نمی آید؛ اما وقتی این کتاب را خواندم فهمیدم اشتباه کرده ام، چون تکنیک های آن صد در صد جواب می دهد. یکی از این صنعت ها روی من اجرا شد و خود اکنون سال هاست عاشق او هستم.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.