گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

منابع تغذیه USB


» :: منابع تغذیه USB

بطور بی‌مو ی ، مدل یو پی اس ها از دید قالب طراح ی باب یکی از سه حال off line،on line , line interactive  قرار می گیرد.

سود تماشا از طراح ی خاص هر یک، چند ویژگی مهم باب تمام ی یو پی اس ها مشترک است تمام انها توانگر ی باتری هستند و تا زمانی که صفت شهر قابل استفاده است امرژی را باب باتر ی ها ذخیره می کنند و پس از انقطاع صفت شهر انرژ ی باتری را به جریان متناوب (AC) تبدیل می کنند. بنابراین، همانطور که در شکل ١-١ نشان داده شده است قید س یآزار ها با ید دارای شارژ باتری و دوایر فرضی موازی باخط استوا ا ینورتر باشند.

حرف تدقیق به توض یحات فوق، هنگامی که برق شهر دچار مشکل می شود باتری به عنوان منبع انرژی اینورتر عمل کرده و حرف سرعت ی که به سمت م یزان مصرف بار پیوسته به یو پی اس بستگی دارد ، دشارژ می شود. دوران ی که ولتاژ باتری از حد با ینی خطوه یین تر می آید اینورتر بطور خودکار خاموش می شود بنابراین اثنا قطع صفت شهر مدت زمان ی که بارها می توانند تغذیه شوند به ظرفیت باتری و درصد بار اجرا شده به سمت یو پی اس بستگی دارد.

بطور باب باب س یآزار ها ی یو پی اس جهت تامین انرژی پاس کامل به مدت 5 ال ی 15 دقیقه، اندازه ی باتری با ظرفیت سرویس آبادی ی مناسب بود دارد. ار چاه در ب یابل موارد ا ین دوران باافزودن کاب ینت باتری اضافی یا تعیین باتر ی های دارای کاسه یت بالاتر قابل افزایش است. به زمان پشتیبانی باتری (Back- up time) غالبا زمان آزادی (Autonomy) نیز گفته می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.