گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

طرح تحقیقاتی تولید صابون


» :: الگو پژوهشی تولید صابون

ویژگی های فرایند نکات فنی و شرایط عملیاتی :

 

ماده‌ها اولیه پس از ورود به تنها انبار ذخیره و آنگاه بطور جدا توزین ووارد تانکهای ذوب مربوطه ( چربی -سود -آب نمک ) می گردند .

 

عمل حل توسط بخار اجرا می گیرد و مواد توسط پمپ های انتقال به سمت دیگ پخت صابون انتقال می یابند در آنجا درجه حرارتی بین     100 80  پایه سانتی گراد ( بسته به نوع صابون و

 

فرمولاسیون  )  مدت 4 تا 5 ساعت حرارت دیده عمل پخت صابون نسبتا تکمیل گردد  پس از مرحله تولید چربی به صابون به علت اینکه جرم حجمی صابون مطبوخ شده کمتر و گلیسیرین بیشتر است فاز پایینی که شامل گلیسیرین است تخلیه و فاز بالائی وارد خشک کن میگردد .فاز حاوی گلیسیرین که با نمک و. آغشته است می تواند برای استهصال گلیسیرین مناسبت قید اسم یابی قرارگیرد که چون عمل پر هزینه ایست معمولا به همان صورت اولیه برای استفاده به کارخانه های کود شیمیایی فروخته میشود .فاز وارد شده به خشک کن حرف از دست دادن رطوبت به صورت قطعات سفتی باب آمده که پس از عبور از رنده مجددا حقیر شده آنجا باب ذخیره می گردد . پس از آن وارد میکسر شده دوست   حرف اسنس و رنگ و دی اکسید تیتانیم سیلیکات سدیم مخلوت می گردد . آنگاه جهت آمیزش بیشتر که انگیزه بالا رفتن کیفیت صابون می شود از دستگاه تری رول که سه  غلتک افقی با حرکت در جانب پادزهر است   استفاده  می شود .صابون پشت از عبور از تری رول به صورت ورقه های نازک باب آمده وارد آلت ماکارونی کن شده که در آن به صورت بند های   باریکی باب می اید .

 


85صفحه فایل دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.