گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغاتی


» :: طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغاتی

شرکت تبلیغات

ارزیابی تجهیزات

تجهیزات

اندازه

ارز

1- کامپیوتر

3

000/500/1

2- پرینتر (جوهر افشان)

1

000/120

3- اسکنر

1

000/130

4- میز

3

000/180

5- صندلی چرخ صلابه

3

000/150

6- مبل

1-سرویس

000/150

7- کمد

2

000/80

8-لوازم ابدرخانه (سماور لیوان بشقاب و...)

------

000/30

9- گلدان

5

000/10

10- بوم

3

500/7

 

بازاریابی

پشت ازراه اندازی احراز و کار باید به دنبال آشکار کردن مشتریان نیک برای توسعه کار بودو مابرای این منظور تلاش می کنیم تا خدماتی در خصوص درخواست مشتریان در رابطه با تبلیغات بدهیم .و سعی داریم قیمتی در ازای کارمان بگیریم که مشتریان راضی باشند و رفته رفته چگونگی محصولاتمان را ارتقا دهیم محصولات ما به شیوه ایا است که پسند  تمام آدم جامعه را باب خود جای میدهد و به سن ، طبقه مدنی و محل و فرهنگ مردمتوجه والایی داریم.

وبرای شناخت آدم (مشتریان ) و دانستن آنچه میخواهند تحقیق باده کنیم به سمت این صورت که از تمام افرادی که به شرکت ما می آیند نظر خواهی می کنیم و همچنین به سمت بلد آنکه اکثر مشتریان ما کاسب کارها و شاغلان هستند از آنها بازهم در این مناسبت سئوال می کنیم ونظر خواهی کرده و از آن درکارمان استعمال باده کنیم . و ایضاً پرسشنامه های تدوین باده کنیم که مشتریان و مردم به آن پاسخ دهند .

ودر کارمان ابتدا بازارچه را آشنایی کرده و بعد محصول را تولید می کنیم و سعی داریم محصولمان به روز و اخیر ومطابق میل مشتریان باشد تا عمر بیشتری داشته باشد.

ومحصولی را پدیدآوری باده کنیم که متفاوت با دیگر محصولات شرکتهای رقیب باشد.

باب تعیین قیمت محصول قیمتی را که انتخاب باده کنیم که مشتریان از آن پذیرایی کنند و خرید بعدی را هم از شررکت ما بکنند و قیمت محصولمان باید طوری باشد که باعث کاهش عرضه نشود ازاین‌رو پرارزش متعادل که هم به صرف مشتریان باشد وهم ما که ترجیح می دهیم از قیمت گذاری نفوذی استفاده کنیم تا مشتریان بیشتری پیدا کنیم.

ما از موسسه خودمان تبلیغاتی را ارائه میدهیم که این در خور پرکاری های اداره مان است وهزینه کمتری مصرف می کند . و جدا از تهیه پوستر وبروشور ما تبلیغاتی را هم درسایت های اینترنتی عرضه می دهیم تا تاثیر آن اسم رود وبرای بالا جا به جا کردن فروش به مشتریان جایزه می دهیم به این صورت که (به طور مثال )هر 100 فیش بازدید 10 کارت به طور رایگان به مشتریان عرضه کنیم.



16 صفحه فایل ورد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.