بسط احراز و کار
تهیه گوشت شترمرغ که باعث می شود مردم از تمام نوع گوشت از تمام گوشت ماهی که به صورت کنسرو آماده است گوشت مرغ و... که استفاده می کنند ولی به دلیل اینکه بعضی از مردم به علت گرانی و یا نبود امکانات نمی توانند استعمال کنند و استفاده از ثانیه امکان پذیر نیست یا به دلیل نبودن و یا گران بودن، ولی کنسرو شترمرغ این امکان را می دهد که همه آدم بتوانند از آن استفاده کنند بازهم با قیمت ارزان و هم به سمت سادگی به آن دست یابند هم از خاصیت هایی که دارد بتوانند استعمال کنند و آماج از این طرح این است که مردم بتوانند از گوشت هایی که بدنشان به ویتامین ها و پروتئین هایش نیاز دارد استفاده کنند و به سادگی به ثانیه ید یابد.
الف) چشم انداز: ضمیر اول شخص جمع می خواهیم عرضه کننده لحم شترمرغ به بازار شویم و از این طریق همه بتوانند استعمال کنند با قیمت مناسب و دسترسی ساده
مأموریت: این است که مشتریان بتوانند از این کنسرو را با قیمت اقل خوشمزه و ساده و کاملاً سالم و بهداشتی بهره مند شود.
ب) بازار آماج و مشتریان بالقوه
مشتریان چه کسانی هستند؟ مشتریان تمام افراد اجتماع هستند که می خواهند از این محصول استفاده کنند.
برایچه باب یک بازار رقابت محصول شما را می خرند؟ چون محصول در بازارچه نیست و هم سالم بهداشتی قیمت مناسب و هم محصولیست که مشتریان شاید نتوانند ثانیه را به راحتی پیدا کنند.
ویژگی مختص به تک محصول شما چیست؟ اینکه برای اولین بار در بازارست و آدم میل دارند که چنین محصولی را استعمال کنند لیک به دلیل گران بودن و یا عدم دسترسی نتوانسته اند آن را تهیه کنند ولی الان با قیمت مناسب و دسترسی آسان به دست می آورند.
رقبا: رقبا کسانی هستند که از آمدن این بار به بازار سعی می کنند محصول را بد نشان دهند و یا محصول خود را بیشتر در بازار توسعه دهند حرف محصول آنها در نظر مردم بیشتر شود و فروش محصول خود را در بازار افزایش دهند و این محصول جریان رشد بسیار نیک و رشد آن در بازار بسیار زیاد است چون یک محصول منحصر به سمت تک است و جز یکی از محصولاتی است که مردم تا حالا از آن استفاده نکرده اند.