گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

عنوان : بررسی نقش راهبردی برند ایران خودرو از نگاه بازاریابی بین الملل


» :: عنوان : بررسی نقش راهبردی برند ایران اتومبیل از نگاه بازاریابی آشکار الملل

 

کد

سوژه

برگ

فصل اول: کلیات تحقیق


1-1

مقدمه .........................................................................................................................................................

2

1-2

تعریف مسأله و تاویل سؤالهای حقیقی تحقیق ....................................................................................................

3

1-3

سابقه و ضرورت انجام تحقیق ........................................................................................................................

4

1-4

فرضیه ها .........................................................................................................................................................

6

1-4-1


فرضیه اصلی(اهم) ........................................................................................................................

6

1-4-2


فرضیه های فرعی ........................................................................................................................

6

1-5


هدف ها .......................................................................................................................................

7

1-6


واژگان کلیدی ..............................................................................................................................

7

1-7


قلمرو تحقیق ................................................................................................................................

8

1-7-1


قلمرو زمانی .................................................................................................................................

8

1-7-2


قلمرو مکانی ................................................................................................................................

9

1-7-3


قلمرو موضوعی ...........................................................................................................................

9





فصل دوم : ادبیات تئوری و پیشینه تحقیق


2-1

مقدمه .......................................................................................................................................................

11

2-2

برند ....................................................................................................................................................

11

2-2-1


برند چیست؟ ..............................................................................................................................

11

2-2-2


پدیدآوری  برند یا نام تجاری ......................................................................................................

13

2-2-3


پنچ گام جانب ساختن برندی قوی .............................................................................................

14

2-2-4


ارزش گذاری برند .......................................................................................................................

18

2-2-5


ارزش مدنی برند ....................................................................................................................

20

2-2-6


روش های ارزش گذاری برند .....................................................................................................

21

2-2-7


کاربردها و مزایای برآورد برند ....................................................................................................

22

2-2-8


رویکردهای مرتبط به ارزیابی برند ..............................................................................................

23

2-2-8-1


 روش های ارزیابی براساس بر تحقیق..............................................................................................

24

2-2-8-2


 آیین های برآورد مبتنی بر شاخص های مالی ..........................................................................

25

2-2-8-2-1


   آیین های براساس بر هزینه ........................................................................................................

25

2-2-8-2-2


   رویکردهای مقایسه ایا   ...........................................................................................................

25

2-2-8-2-3


   قیمت های ترجیحی ...............................................................................................................

25

2-2-8-2-4


   اینتر برند .................................................................................................................................

26

2-2-8-3


 کاربردهای اقتصادی ....................................................................................................................

27

2-2-8-4


 کاربردها ......................................................................................................................................

29

2-2-8-5


 نرخ تنزیل، میزان رویش برند و عمر برند ....................................................................................

29

2-2-9


مدیریت استراتژیک برند ..............................................................................................................

31


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.