گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

اقتصاد 28. عمکرد مربوط به بازاریابی محصولات کشاورزی چند ملیتی، تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی


» :: اقتصاد 28. عمکرد مربوط به سمت بازاریابی محصولات کشاورزی چند ملیتی، اثر تولید و تنوع جغرافیایی
عمکرد مرتبط به بازاریابی کسب و کار کشاورزی چند ملیتی  : تاثیر تنوع جغرافیایی و تنوع محصولات
مقدمه
در این فصل ضمیر اول شخص جمع به امعان تاثیر تنوع جغرافیایی و صنعتی نرخ رشد 100 گونه از بیشترین غذا ها و نوشیدنی های چند ملیتی می پردازیم. در میان شرکت های بزرگی که تکنیک غذا  و نوشیدنی ها را باب سر تا سر جهان  تحت تاثیر قرار می دهند مسئله رشد و نمو یک موضوع بسیار مهمی می باشد حتی مهمتر از چند ملیتی بودن  در صنایع دیگر می باشد. ای شرکت ها مسئول یک سوم تولیدات  و نیمی از فعالیت های فنی صنایع مربوط به غذا و نوشیدنی های جهان باده باشند. شرکت های چند ملیتی خوراک و آشامیدنی ها هدفشان بیشتر در بالا بردن میزان منفعت خودشان می باشد  آن ها دریافته اند که شرکت های بزرگ این فرصت را دارند تا بازار های پر سود و جدیدی را در مورد مواد غذایی ایجاد کنند مانند (انواع سس , غداهای از پیش آماده شده و غیره ...) و باب چشم حال کنترل بر روی تولید کالا  در بازار را برای مواد غذایی مانند (شکر , آرد و غیره ...) به دوست کاهش استفاده ناخالص آن حفظ کنند. شرکت های کوچکتر اغلب فاقد این امکان می باشند زیرا آنان نمی توانند آشکار سود ناخالص  با آن جرم عظیمی از مواد غذایی که توسط شرکت های بزرگتر به بازار می آید تعادل برقرار کنند . این شرکتی را که ما در این فصل مورد امعان قرارمی دهیم دارای نرخ رشد سالانه 3 تا 4 درصد بیشتر از تولید خوراک و مواد نوشیدنی در سطح جهانی دارد. ولی در سالهای اخیرپویایی خود را از دست داده اند باب موردها استثنایی نیز شامل شرکت های بزرگی از ژاپن و بعضی از کشور های اروپایی هستند که باسرعت زیادی در حال گسترش می باشند. برای کارتل های رقیب این می تواند یک مسئله آشفته کننده باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.