گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

کتاب درآمدی که ارزشش را دارید، کسب کنید


» :: تذکره درآمدی که ارزشش را دارید، احراز کنید

تذکره درآمدی که ارزشش را دارید، احراز کنید اثری دیگر از برایان تریسی است که توسط فریبا صفت چمنی برگردان شده و در اختیار خوانندگان محترم قرار می گیرد...

امروز شما دقیقاً همان مقداری که تصمیم گرفته‌اید داشته باشید را دارید، نه افزون‌تر و خیر کمتر. شما از نظر مالی در این نشانه رسم دارید چراکه شما تصمیم گرفته‌اید در اینجا باشید. تنها شما. نه ابداً کس دیگر. باب سوژه درآمد، این حرف به آن معناست که هر درآمدی که امروز دارید همان مقداری است که آهنگ گرفته‌اید داشته باشید. نه یک ریال بیشتر و نه یک ریال کمتر. شما در نتیجه‌ی کارهایی که کرده‌اید و کارهایی که نکرده‌اید آهنگ گرفته‌اید این میزان دخل داشته باشید. کارهای خاصی اجرا داده‌اید تا درآمدتان را به میزان امروزی برسانید. و کارهایی هستند که انجام نداده‌اید که باعث شده‌اند درآمدتان کمتر از مقداری باشد که واقعا توانایی داشتید شبر آورید. هر آنچه که امروزه دخل دارید را خودتان تصمیم گرفته‌اید کسب کنید. وقتی من از بهر پاس اول این را شنیدم، اینکه خودم تعیین کننده‌ی درآمد خودم بودم، بس تحیر زده و عصبانی شدم. به شدت آن را انکار کردم. گفتم "این صفت ندارد. هیچ خویشاوند انتخاب نمی‌کرد که این مقدار درآمد داشته باشد و همیشه نگران اسکناس باشد." ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.