طراحی محصول جدید با صرف امعان و هزینه بابرکت همراه است و می توان از روش های مختلفی برای مدیریت دوران و هزینه طرحریزی محصول جدید ، استفاده کرد . لکن بود روشی که بتواند پیش از تولید محصول ، سقف خرج های مجاز ثانیه را تخمین زده و به سازمان مربوطه در جهت ادامه یا آخر اسم به پروژه مورد نظر دید دهد ، بسیار مثمر ثمر خواهد بود. تعریف ارائه شده ، دقیقا منطبق بر آیین های هزینه یابی بر مبنای هدف بوده و ما را به سوی استفاده از این نوع رویکرد ، سوق می دهد.
یکی از روش های مطرح باب این سنخ از تقسیم بندی برای مدیریت هزینه طراحی محصول جدید ، آیین پیشنهادی تاناکاست.