گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

طرح توجیهی تولید خیارشور ، ترشی و مربا


» :: طرح توجیهی تولید خیارشور ، ترشی و مربا

هدف از ایجاد این طرح ، احداث واحدی است که استحقاق پدیدآوری خیارشور ، مربا و شوریجات را فراهم آورد و علاوه بر صفت احتیاج منطقه اجرای طرح ، بخشی از بازار داخلی را به تولیداتش اختصاص دهد.

موردها مصرف و کاربرد :

ترشیجات و خیارشور طبق‌معمول همراه با غذا مورد مصرف قرار باده گیرد . خیارشور حالت طعم داشته و به سمت صورت زیادی در تهیه غذا های سبک و ساندویچ به کاربرده می شود. ترشیجات بیشتر حال سنتی خود را حفظ نمودهاند وبیشتر همراه غذاهای قدیمی مورد مصرف قرار می گیرند.

 شرایط واردات و صادرات :

ترشی و خیارشور جزء محصولات غذایی که دارای استاندارهای پیچیده خوراکی در اروپا و آمریکا نمی باشد و لذا پیشنهاد می شود و با توجه به شرایط صادرات ساده و تعرفه ای گمرکی و هزینه آبستنی و نقل در آغاز صادرات به کشورهایی که شرایط واردات آسان تری دارند مد نظر قرار گیرد . همچنین شایان یاد است مصرف کنندگان این محصول کشورهای آسیای میانه ، خلیج ایران و اروپای شرقی وتا حدی اروپای غربی می باشند.

کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات ثانیه بر استعمال محصول :

از موادی برای‌اینکه شورها و ماست و سبزیجات ساده باده توان به عنوان جایگزین مناسبی برای ترشیجات و خیارشور نام برد.

 اهمیت استراتژیک کالا در دنیای امروز :

این کالا بدلیل استفاده محصولات کشاورزی به آغاز ماده‌ها اولیه و در حقیقت ایجاد ارزش افزوده برای کالاهای کشاورزی و ایجاد اشتغال مناسب برای کشورهایی که دارای محصولات کشاورزی با قیمت و کیفیت درخور بسیار مطلوب می باشد.

همچنین بدلیل تغییر بافت سنتی اعقاب ها باب کشورهای در حال توسعه مصرف ترشیجات و خیارشور تولید شده به صورت صنعتی باب اسم گسترش بوده و بسیاری از کشورها سعی در گسترش اینگونه محصولات بجای غذای سنتزی در حال گسترش دارند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.