گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

کامپیوتر 44. محیط ماشین مجازی مبتنی بر کرنل


» :: کامپیوتر 44. محیط ماشین مجازی براساس بر کرنل
محیط ماشین مجازی مبتنی بر کرنل

چکیده
شما می توانید به پشتیبانی و تامین با توسعه ویژگی های امنیتی، همانند پیکره بندی جداسازی شبکه، تامین آرامش ابزارهای ذخیره سازی، پیکره بندی مدیریت از جاده دور تامین امنیت، جداسازی با سرویس sVirt، جلوگیری از عدم پذیرش شرایط سیستم با گروه های تحت کنترل، و حفاظت از داده های در حال سکون از طریق رمزدار کردن تصویر دیسک بپردازید.  
- آرامش میزبان
- مبنای احتساب ارزشمند
- افراز شبکه صاحب‌خانه
- صفت ابزارهای ذخیره سازی باب بخش های محلی سفارشی یا بر روی سیستم فایل شبکه
- ایجاد مطلب sVirt ایستا
- گروه های بازدید شده
- حفظ دستگاه های مجازی
امنیت میزبان
آگاهی از مبنای احتساب معتبر (TCB)، چونی پیکره بندی شبکه برای تفکیک سیستم های عامل میزبان و مهمان، و چگونگی سفارشی کردن محل ذخیره سازی برای دستگاه ذخیره سازی
مبنای محاسبه معتبر
مبنای محاسبه معتبر (TCB) ترکیبی از پیچیده آلت و نرم افزار در سیستم کامپیوتری می باشد که سیاست امنیتی یکپارچه ای را به اجرا در می آورد. TCB طبق‌معمول شامل بخش هایی باده باشد که برای امنیت سیستم، همانند سخت افزار، نرم افزار، تدابیر امنیتی، و اجزای دیگر مهم می باشد. TCB به کنترل و تایید دسترسی به منابع سیستم و تایید یکپارچگی سیستم باده پردازد. در اسم KVM، بی‌مو TCB شامل TCB میزبان، KVM ، و QEMU می باشد.  
نوع کنترل کننده چگونگی امنیت هایپروایزر را تامین نمی کند. نوع 1 کنترل کننده امان تر از نوع 2 بازدید کننده بوده و نوع 2 ایمن تر از نوع 1 کنترل کننده می باشد.  


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.