گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فلش کارت زبان فارسی سوم دبیرستان(عمومی)


» :: پیکان فیش زبان فارسی سوم دبیرستان(عمومی)
این محصول که اسم پایین عنوان "فلش کارت لسان ایرانی سوم دبیرستان" تقدیم شما عزیزان می شود حاوی تمامی نکات کتاب زبان فارسی سوم دبیرستان اعم از نکات خط به خط و همچنین املا می باشد. شما حرف استعمال از این مجموعه آموزشی و با صرف زمان حدود 10 دقیقه در روز می توانید تمامی نکات زبان فارسی را برای همیشه به ذهن بسپارید. دوستان کنکوری با استعمال از این پیکان کارتها می توانید تا روز کنکور این مجموعه یعنی تمامی نکات زبان فارسی سوم را حدود 20 الی 30 بار مطالعه کنید. اندیشه کنم این تعداد تکرار و مطالعه برای درس زبان فارسی کافی باشد،نیست!!!!!
این آلبوم بر روی سیستم عامل اندرویدی شما نیز برازنده اجرا می باشد. این موضوع باعث باده شود که شما پیوسته آنرا به همراه داشته باشید و وقت های مرده خود را زنده کنید. در این چهره زمان مطالعاتی شما تا دو الی سه برابر در نهار افزایش می یابد.
آخرین نکته که دوستان عزیز باید به آن توجه کنید این است که این مجموعه بر روی نرم آلت لایتنر آنکی و ایضاً نسخه اندرویدی آن یعنی انکی دروید اجرا می شود. شما می توانید برای تمام سیستم آژانس خود،این نرم افزارها را به صورت کاملاً رایگان از اینجا بدست‌آوردن کنید.
اگه مشکلی باب ارتباط با استفاده از نرم افزارها دارید می توانید از بخش نظرات با من در ارتباط باشید. خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.