گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

کارتهای اهداف ارمانی من


» :: کارتهای اهداف ارمانی من

« معرفی بسته آرزوهای من »

آیا میخواهید به قدرت های اسرار آمیز درونتان پی ببریدوبه آرزوهایتان برسید؟آیامیخواهید در درس وتحصیلات وحرفه و کار پیشرفت شایانی بکنید؟آیا میدانید زندگی شما به وسیله افکارتان شکل میگیردوهمین افکار تبدیل به اهداف صانع یا تباه کننده میشوند. آیا دلتان میخواهد بصیرت شگرفی به دست آورید وزندگی تان را به راه زیبایی باز سازی کنید؟ آیا میخواهید به ثروت دلخواهتان برسید؟ایا میخواهید در زندگی خصوصی،ازدواج وشغلتان موفق خیس شوید؟ آیا میخواهید اب و مادری با کفایت برای فرزندانتان و یا مدیری با درایت برای زیر مجموعه تان باشید؟ این بسته پا بخشنده است به نیازهای شما درجهت هدفمند شدن در زندگی تلاوت کتاب به سوی موفقیت وعمل کردن به تمرینات آن میتواند به شما کمک کند. این جعبه حاوی:

 1-کتاب به سوی موفقیت. 2-چهار سنخ فلش کارت (الف-کارتهای روش تحریر اهداف ب-کارتهای جملات تاکیدی مثبت ج-کارتهای هدف د- کارتهای عکس برای بچه ها، جمعا حدودشصت وپنج عدد کارت)3-آلبوم اهداف ، دعوی ها  و آرزوهای خود 4-یک عدد خودکار سپاس  به آماج شکرگزاری  و نمادی برای ثنا از خدای ارجمند به خاطر آنچه که داریم.

5-دفتر خواسته ها، اهداف ،موفقیت ها و آرزوهای من

6-دفتر یادداشتهای مهم روزانه من

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.