گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

"بیمه عمر"از تصمیم به فروش تا قطعی کردن فروش


» :: "بیمه عمر"از تصمیم به فروش تا قطعی کردن فروش

محصولی که پیش رو دارید، شامل تکنیکها و روش‌های منحصربه‌فردی است که از تماشا کاربردی‌بودن، فاصله‌ی زیادی از گفتگوها تئوری فروش گرفته و تمامی آنها توسط تیم مشاوره فروش و بازاریابی بیمه‌مارکتینگ، بارها و بارها باب سطح بازارچه مناسبت آروین و بازبینی قرار گرفته‌اند.  

در این اسم آموزشی، 38 تکنیک فروش بیمه به شما ارائه شده است. انتظام عرضه این تکنیکها، دقیقاً بر اصل مراحل و گام‌های پیاپی در فروش بیمه می‌باشد؛ بدین چهره که از اولین گام، که ما آن را  "فروش به سمت خود"  نام‌گذاری کرده‌ایم آغاز شده، آن‌گاه تکنیکهای مرتبط به نحوه‌ی شناسایی نیازهای مشتری را خواهید آموخت، پشت از آن حرف روش‌های بهینه‌شده در رابطه با نحوه‌ی ارائه بیمه‌نامه‌های پیشنهادی خود به مشتری‌های احتمالی آشنا می‌شوید و در نهایت، چگونگی پاسخگویی به سمت اعتراضات مشتری و سپس قطعی‌کردن فروش را می‌آموزید. علت نام‌گذاری این محصول حرف عنوان  "از آهنگ به فروش تا قطعی‌کردن فروش باب بیمه"  دقیقاً به سمت همین بلد بوده است.

پشتوانه می‌کنیم که درصورت به‌کار فراز کردن این تکنیکها و روش‌ها در جریان فروش‌ بیمه‌نامه‌های خود، می‌توانید  در مدت‌زمانی حتی کمتر از 2 ماه، فروش خود را حداقل حرف 3 برابر، افزایش دهید  و با خبره‌شدن باب این تکنیکها، ظرف 6 ماه آینده، فروش خویش را بین 5 تا 10 برابر افزایش دهید. دلیل اینکه چنین ضمانتی را ارائه می‌کنیم این است که تاکنون افزون از 90 بازاریاب بیمه که مجهز به این آموزش‌ها شده‌اند را روانه بازارچه کرده‌ایم و رشد فروش آنها را از نزدیک مناسبت بررسی و مشاهده قرار داده‌ایم.

توصیه می‌کنیم که هر نهار تنها یک تکنیک  را به‌ترتیب ارائه‌شده در بسته، انتخاب نموده و قید تمرکز خویش را در جریان فروش، فقط چهر همان یک روش بگذارید و حرف زمانی که به مهارت و تسلط کامل بر چهر آن تکنیک نرسیده‌اید، به سمت هیچ‌عنوان به‌سراغ تکنیک بعدی نروید.

تعدادی از تارک فصل‌های حاضر در این بسته آموزشی عبارتند از:

- چگونه تصویر درونی خویش را در زمینه فروش، بهبود بخشیم (بخش فروش به خود)

- اهداف فروش خود را از نو، سازماندهی کنید (بخش فروش به سمت خود)

- الگو چهار مرحله‌ای AIDA باب فروش بیمه 

- تکنیک "مکث‌کردن" در جریان فروش

- تکنیک‌های فروش رابطه‌ای/فروش آموزشی/فروش مشاوره‌ای در بازاریابی بیمه

- اساس پارتو و تأثیر ثانیه بر روند فروش بیمه

- چگونه، قیف فروش‌تان را پُر نگه دارید!

- تکنیکهای سرعت در روند خرید بیمه‌نامه از سوی مشتری

- اساس "مثلث وارونه" باب فروش بیمه

- تکنیکهای خنثی‌کردن اعتراضات و مقاومت مشتری باب جلو فروش

- رفع موانع و قطعی‌کردن فروش باب بیمه

و تکثر از تکنیکهای مؤثر و کاربردی، که به‌عنوان یک راهنمای سریع، به سمت افزایش فروش بیمه‌نامه‌های شما در مدت زمانی کوتاه استعانت می‌کند...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.