گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

"تکنیکهای جذب مشتری در بیمه"


» :: "تکنیکهای جذب اسم در بیمه"

به جرأت می‌توان گفت که امروزه بزرگ‌ترین مشکل حاضر حرف سر راه هر نماینده یا کارگذار بیمه‌ای، عدم موفقیت در یافتن و انجذاب مشتریان احتمالی جدیدی است که تمامی اسباب لازم برای ابتیاع بیمه‌نامه پیشنهادی شما را داشته باشند.  اگر شما بدترین فروشنده بیمه باب جهان بازهم که باشید، اگر به‌اندازه کافی با مشتریان احتمالی واجد شرایط، بازدید داشته باشید، خواهید توانست هر ماه تعدادی بیمه‌نامه را به سمت آنها بفروشید.

این محصول آموزشی، به‌این منظور ساخته و ارائه شده تا تکنیکها و روشهای بسیار غنی و کاربردی را در انتخاب شما رسم دهد که به‌وسیله آنها بتوانید  در پهنا یک تا دو ماه، به‌حدی مشتری احتمالی جدید به‌دست آورید که سایر فروشندگان بیمه شاید در عرض یکسال هم به‌دست نیاورند!

شما حرف مطالعه این بار آموزشی، به مجموعه‌ای از تجربیات حاصل از 5 سال تلاش بی‌شائبه تیم رایزنی فروش و بازاریابی بیمه‌مارکتینگ در صنعت بیمه ایران، دسترسی خواهید یافت.

لازم به سمت ذکر است که این تکنیکها و روش‌ها، فقط تعدادی روش‌های تئوری و ناکارآمد فروش نیستند که از سرهم‌بندی چند جلد کتاب نامفهوم بیمه یا بازاریابی عمومی به‌دست آمده باشند. بلکه شما این تکنیکها را از مشاورینی بدست‌آوردن نموده‌اید که سالها عمر خود را صرف آموزش و تربیت بازاریابان پیشه ای در عرصه بیمه ارض نموده اند.

بعضی از سرفصل‌های موجود باب این بسته آموزشی عبارتند از:

- از بهر اینکه امروزه در فروش بیمه موفق شویم باید چه روشی را پیش بگیریم؟

- چگونه بهترین مشتریان احتمالی بیمه را جذب کنیم؟

- روش تبدیل صیرورت به یک مشاور بیمه مورد اعتماد برای آدم

- برنامه‌ریزی از بهر ابداع و تولید تماس از سوی مشتریان احتمالی

- 14 متد برگزیده از بهر پدیدآوری تماس به‌همراه نکات ظریف برای استفاده هرچه بهتر این متدها در بازار بیمه ایران

- آنچه که بیشتر نمایندگان و کارگذاران بیمه در ایران، نمی‌دانند!

- چسان از تمام 10 نفری که با آنها ملاقات می‌کنید به 9 نفر بیمه بفروشید؟!

- شما تنها یک‌سانتی‌متر حرف رسیدن به یک موفقیت بی‌دادکننده فاصله دارید...

- چسان یک بازارچه هدف مناسب ایجاد نمایید؟

و بسیاری از عناوین دیگر که توصیه می‌کنیم خودتان به مطالعه آنها بپردازید.

همین اکنون و هم‌اکنون، زمان ابداع همان تغییر بزرگی است که مدتها در انتظار آن بودید...

تمامی اهتمام ضمیر اول شخص جمع فقط و فقط بر این اصل استوار است که شما به‌عنوان یک بیمه‌گر، به ثانیه جا و آن زندگی‌ای که لایق داشتن آن هستید برسید...

بزرگ‌ترین دیوانگی و دیوانگی در زندگی، این است که هربار همان کارها و روش‌های قبلی را بازگویی کنیم؛ اما انتظار نتایجی متفاوت را داشته باشیم!

این‌بار آیین پیشنهادی ما را که باب این بسته آموزشی به شما عرضه نموده‌ایم را دنبال کنید تا به همان نتایجی برسید که موفق‌ترین فروشندگان بیمه در سرتاسر جهان به آنها رسیده‌اند...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.