گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم


» :: شرعیات بازاریابی و بازاریابی مستقیم

فصل اول: کلیات بازاریابی<!--[if supportFields]><b><span lang=FA style='font-size: 14.0pt;line-height:150%;font-family:"B Zar";mso-bidi-language:FA'><span style='mso-element:field-begin'></span></span></b><span dir=LTR></span><span dir=LTR></span><span dir=LTR><span dir=LTR></span><span dir=LTR></span> XE "</span><b><span lang=FA style='font-size:14.0pt;line-height:150%; font-family:"B Zar";mso-bidi-language:FA'>فصل اول</span></b><span dir=LTR></span><span dir=LTR></span><span dir=LTR><span dir=LTR></span><span dir=LTR></span>\</span><span dir=RTL></span><span dir=RTL></span><b><span lang=FA style='font-size:14.0pt; line-height:150%;font-family:"B Zar";mso-bidi-language:FA'><span dir=RTL></span><span dir=RTL></span>: کلیات بازاریابی</span></b><span dir=LTR></span><span dir=LTR></span><span dir=LTR><span dir=LTR></span><span dir=LTR></span>" </span><![endif]-->

تشریح بازاریابی و مفهوم‌ها اصولی بازاریابی <!--[if supportFields]><b><span lang=FA style='font-size:14.0pt;line-height:150%;font-family:"B Zar";mso-bidi-language: FA'><span style='mso-element:field-begin'></span></span></b><span dir=LTR></span><span dir=LTR></span><span dir=LTR><span dir=LTR></span><span dir=LTR></span> XE "</span><b><span lang=FA style='font-size:14.0pt;line-height:150%; font-family:"B Zar";mso-bidi-language:FA'>تعریف بازاریابی و مفهوم‌ها اصولی بازاریابی</span></b><span dir=LTR></span><span dir=LTR></span><span dir=LTR><span dir=LTR></span><span dir=LTR></span>" </span><![endif]-->

تعریف های گوناگونی برای بازاریابی وجود دارد که در پایین به سمت چند مورد آن اشاره شده ، چند تعریف را ذکر می کنیم و آن‌گاه به تعریف بازاریابی آنگونه که مورد اجابت بسیاری از متخصصین بازاریابی است
باده پردازیم.

بازاریابی: حاوی فعالیتهایی می شود که جریان اروس را از تولید کننده پست مصرف کننده می رساند.

در بازاریابی کالا از محلی به سمت محلی دیگر تغییر جا یافته، انبار شده و تغییر مالکیت می دهد. بازاریابی یعنی جستجو برای پیدا کردن درخور ترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در آنجا به صورت مفید خیس و مؤثرتر حضور یافته و پتواز گوی نیازها و خواسته های مردم باشد.

تعریف بازاریابی<!--[if supportFields]><b><span lang=FA style='font-size:14.0pt;line-height:150%;font-family:"B Zar"; mso-bidi-language:FA'><span style='mso-element:field-begin'></span></span></b><span dir=LTR></span><span dir=LTR></span><span dir=LTR><span dir=LTR></span><span dir=LTR></span> XE "</span><b><span lang=FA style='font-size:14.0pt; line-height:150%;font-family:"B Zar";mso-bidi-language:FA'>تعریف بازاریابی</span></b><span dir=LTR></span><span dir=LTR></span><span dir=LTR><span dir=LTR></span><span dir=LTR></span>" </span><![endif]-->: بازاریابی عبارتست از آلبوم ایا از فعالیتهای انسانی در جهت تأمین نیازها و خواسته های افراد از طریق فرآیند مبادلات.

این تعریف از بازاریابی بر اصل مفهوم‌ها نیازها، دعوی ها و تقاضا، کالا، سودمندی.....................  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.