گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

نرم افزار جستجو رتبه کلمه کلیدی سایت در گوگل


» :: نرم افزار استفسار رتبه کلمه کلیدی سکوی پرتاب موشک در گوگل

همیشه برای برنده شدن باید اطلاعات کافی از اطراف خود به دست آرود و خویش و رقبا را شناخت. شما با استفاده از نرم افزاره پیدا اجرا کردن رتبه کلمات کلیدی در گوگل میتوانید همیشه و به سمت راحتی از قدرت خود یا پیشرفت کلمات و سایت خودتان در گوگل با خبر شوید.

سئو کلمه

دوستان زیادی به سمت پشت برنامه یا اسکریپتی بودند که بتونند جایگاه سایتشون با یک کلمه در موتور جستجو گوگل را به راحتی پیدا کنند و لازم نباشه که مثل شیوه قدیمی جستجو کردن در صفحات نتایج به دنبال بدست اوردن رتبه کلمه کلیدی بود. که واقعا هم اسم دارند چون این پیشه هم یکی از مواردی اصلی در مانیتورینگ  سئو سایت هست و روش قدیمی واقعا پیچیده و زمانگیر بود بخصوص اگه سایتتون به عنوان مثال تو صفحه ۱۰ گوگل باشه! حالا امروز میخوایم نرم افزار سئو رایگان و فوق العاده خوب برای پیدا کردن رتبه کلمه کلیدی سکوی پرتاب موشک باب گوگل بهتون معرفی کنیم.

روال استفاده از نرم افزار جستجو کلمات کلیدی:

این پروگرام هم که فارسی هست و فقط لازمه که نصبش کنید و وارد محیط برنامه که شدید دیگه تمام چیز به زبان شیرین فارسی هست. فقط حرف این برنامه دقت کنید که اندازه صفحه را میگیره که بهتره روی عدد ۱۰ قرار بدید. در ضمن مزیت این برنامه اینکه تو موتورهای جستجو بینگ و یاهو بازهم میتونه رتبه شما را نشون بده.


seo
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.