گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

دانلود کتاب آموزش فتوشاپ بصورت تصویری


» :: دانلود تذکره پرورش فتوشاپ بصورت تصویری
دانلود تذکره آموزش فتوشاپ بصورت تصویری
ادوبی فوتوشاپ ( Photoshop ، به سمت معنی آتلیه عکس ) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ابداع ، ترکیب ، ویرایش ، بازسازی و یا استحاله عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ از بهر سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های الوان این نرم‌افزار حرف نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) برازنده استفاده‌است. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ چهاردهم ثانیه است که با عنوان ادوبی فتوشاپ سی‌سی شناخته می‌شود. (سی‌اس اختصاری عبارت Creative Suite است و به معنای برنامهٔ خلاق است.)
در نسخه‌های دیرینه ، این نرم‌افزار همراه حرف نرم‌افزار دیگری به نام ادوبی ایمیج‌ ردی نصب می‌شد که روی آماده‌سازی تصاویر از بهر وب تمرکز داشت. تنظیم دقیق فرمت ، کیفیت ، فشرده‌سازی تصاویر و انیمیشن در فرمت گیف gif از امکانات این برنامه بودند. بعد از خرید شرکت مکرومدیا میانجیگری آدبی و اضافه شدن پروگرام فایرورکس بسته‌های نرم‌افزاری آدوبی ، اغلب امکانات این برنامه با فتوشاپ ادغام شدند.
اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جانب افست روی کاغذ طراحی شده بود ، اما به سمت حافظه تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد ، از فتوشاپ به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها باب فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود.
باب این کتاب که در دو بشره و ۲۷۱ صفحه ارائه شده است بصورت تصویری فتوشاپ را می آموزید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.