گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فلش کارت لغات عربی دوم دبیرستان


» :: پیکان کارت لغات عربی دوم آموزشگاه
زمانی که پیکان کارت لغات عربی اول دبیرستان را باب فروشگاه قرار دادم خدمت گلتون عرض کردم که ترجمه در موفقیت درس عربی سهم بسزایی دارد که به هیچ وجه نمی توان از آنها چشم پوشی کرد. از بهر دانش آموزانی که خویش را برای امتحان پایان ترم آماده می کنند این اهمیت کاملاً واضح و روشن است که نیازی به تذکر من نیست. لیک خطاب به دوستانی که خود را برای کنکور آماده می کنند بدانید که حدود 40 درصد از درس عربی را ترجمه ایجاد می دهد. درسته که باب سؤالات مرتبط به ترجمه و تعریب آخرین راه و کندترین راه حل ترجمه می باشد اما برای سؤالات مربوط به قواعد و متنی که در درس عربی ارائه میشود سریعترین راه حل ترجمه می باشد. برای‌چه که شما اگر حدودی از ترجمه تمام را بدانید و بتوانید نقش آن کلمه را در جمله تشخیص دهید خیلی راحت به پاسخ مربوط به سؤالات قواعد می رسید. با استفاده از این آلبوم ای که امروز تحت عنوان "فلش کارت لغات عربی سال دوم دبیرستان" پرستش شما عرضه داده ایم می توانید در مدت زمانی خیلی کوتاهی(نهایتاً یکماه) حدود 4 الی 5 بار لغات مربوط به عربی دوم دبیرستان را با روزی ده دقیقه وقت بخوانید و برای همیشه آنرا به ذهن بسپارید. حتماً نگران فراموشی این لغات تا نهار کنکور نیز نباشید. چرا که با مروری که نرم آلت لایتنر آنکی برای شما انجام باده دهد می توانید تا روز کنکور این مجموعه را حداقل 30 بار مرور ک نید.فکر کنم این تعداد خواندن لغات برای پاسخگویی به سمت ترجمه عربی کافی باشد... نیست؟!!!!
و لیک نکته آخر:
مجموعه فلش فیش لغات عربی سال دوم آموزشگاه حرف چهر نرم افزار لایتنر آنکی و تجویز اندرویدی آن انکی دروید ادا می شود که هر دو آن نرم آلت را می توانید به صورت کاملاً رایگان از ایدون دریافت کنید.
راستی بایست به ذکر است که چون این مجموعه بر روی سیستم اندرویدی نیز قابل ادا می باشد،به راحتی می توانید آنرا بر روی گوشی خود سوار کرده و در هرجایی و هر مکانی که هستید وقت های مرده خود را زنده کنید و این باعث می شود که کارایی شما در مطالعه به دو الی سه برابر در روز افزایش یابد.
امیدوارم که این آلبوم هم مانند آلبوم های قبلی که در فروشگاه قرار دادم برای شما عزیزان مفید واقع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.