گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

کسب درامد ده میلیون در ماه


» :: کسب درامد ده میلیون در ماه


بیش از 90 درصد مطالب این پروگرام چهره بر اساس تجربیات شخصی خودم نوشتم و از هیچ جایی کپی نشده !!!
چرا متفاوت ؟ چون نمیخوام مطالب رو از جایی رونوشت کنم یا چیزای تکراری بهتون بگم ... میخوام آزمایش های خودم رو بهتون بگم . تجربه هایی که حرف امروز برای هر کدومش خیلی زحمت کشیدم و بها دادم تا به دستشون آوردم و حالا میخوام با تمام مردم ایران به اشتراک بزارمشون .
این برنامه میتونه بهترین گزینه از بهر پیشرفت شما باشه !!!
از بهر داشتن درآمد ماهی 10 میلیون به سمت چه چیزی احتیاج داری ؟
فکر میکنی حتما باید یه سرمایه میلیاردی داشته باشی؟
یا نکنه فکر کردی باید حتما رئیس یه شرکت ارجمند باشی!!!
فکر کردی میخوام بهت تبلیغات اینترنتی الا آیین های دیگه رو یاد بدم ؟
نه میخوام تحیر یه ایده رو شناسایی کنم !!!
ایده ایا که زندگی من و امثال خود رو زیر و رو کرد و باعث شد دنیا رو جای بهتری برای زندگی ببینم و تصمیم گرفتم منم تمام تلاشمو بکنم که آفاق برای دیگران هم جای بهتری برای زندگی بشه ...
روشی که میخوام تحیر معرفی کنم حاصل تجربه سه سال خود هست که میخوام با یه برنامه با تو دوست خوبم به اشتراک بزارمش ...
برای اینکه این آزمایش ها رو احراز کنم فراز و نشیب هایی زیادی رو تجربه کردم که در ادامه تعدادی از اون ها چهره تحیر میگم و تمام تجربمو توی این برنامه بهت انتقال میدم ...
میدونی ثروتمند ترین افراد جهان این ایده چهره عملی اجرا کردن ؟
صحت میدونی حرف هم میتونی این کار رو کنی ؟
میدونی تو هم میتونی درآمدی داشته باشی که برای بس ها رویاست ؟
میخوای آغاز کنی ؟!؟
برای آغاز فقط کافیه این برنامه چهره دانلود کنی و روی گوشیت نصب کنی و خودت رو امتحان کنی و به این باور برسی که حرف بازهم میتونی بعد میبینی که پولدار شدن رویا نیست
با این برنامه میتونی با توجه به تلاشت کمینه 1 میلیون و حداکثر خیلی بس بیشتر از 10 میلیون در ماه درآمد داشته باشی
اگه بقیه تونستن تو هم میتونی و اگه هیشکی نتونسته دلیل نمیشه که تو نتونی ...
راستی چاه فکر کنی که میتونی چاه فکر کنی نمیتونی ، در هر صورت حق با خودته ...
پس باورش کن و آینده خودت رو خرسند ...
به سمت امید ابتهاج ، موفقیت و ثروت تمام مردم سرزمینم ...

منابع :

کلیه مطالب استعمال شده باب این برنامه تجربه شخصی بنده میباشد و از جایی کپی نشده و هر گونه کپی یا انتشار این مطلب‌ها برای تمام آدم ایران چه با ذکر اصل و چاه بدون ذکر منبع مجاز ، و هیچگونه پیگرد قانونی ندارد .

 نسخه این برنامه اندروید می باشد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.