گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فلش کارت زیست شناسی سال دوم دبیرستان


» :: فلش کارت زیست شناسی سال دوم آموزشگاه
از هر کسی که رشته تجربی هست و باب مورد اهمیت درس زیست شناسی بپرسید،بدون فکر کردن یک کتاب جوابت را میدهد. خوب پس ضمیر اول شخص جمع هم از این قسمت اهمیتش میگذریم و بیشتر باب مورد این محصول یعنی" فلش فیش تعیش شناسی سال دوم دبیرستان " توضیح میدهیم.ایا ن آلبوم فلش فیش را شما طی مدت نهایتاً سه ماه می توانید مطالعه کنید و طی مدت سه ماه و چهار روز دوبار مجموعه را مطالعه کرده اید. و همچنین طی زمان سه ماه و هشت نهار سه بار کل نکات زیست شناسی سال سوم را مطالعه و دوره کرده اید و به همین ترتیب الی روز کنکور .این مجموعه درخور احوال همه دوستان و اندیشه آموزان عزیز می باشد. چرا که در این آلبوم از نوشتن ساده ترین نکته ها هم غفلت نکرده ایم احتمالا کسی از دانش آموزان رشته ریاضی باشد که بخواهد خود را هم در کنکور تجربی بیازماید. بنابراین ضمیر اول شخص جمع این دسته از دانش آموزان را بازهم مد نظر قرار داده و از تمامی نکات زیست شناسی واحد زمان ( دوم آموزشگاه اعم از نکات خط به خط متن،نکات مربوط به تصاویر و هم چنین نکات مفهومی و آزمایش فلش کارت آماده کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. اگر به نکته ساده ایا برخوردی پیکان کارت مربوط به اون را پاک کن و اگر نکته ای بود در فلش کارتها نبود(البته فکر کنم کم پیش بیاد) به مجموعه فلش کارتت اضافه کن تا کاملترین مجموعه را داشته باشید. در اختتام هم باید خدمتتون عرض کنم که ضمن اینکه به نکات زیر توجه باده فرمایید می توانید از فایل دمو آلبوم بازهم استفاده کنید.
مساله اول:این مجموعه بر چهر نرم افزار لایتنر آنکی یا نسخه اندرویدی آن یعنی انکی دروید اجرا می شود. تمامی نسخه های این نرم افزار را می توانید به چهره کاملاً رایگان از ایدون بدست‌آوردن کنید.
نکته دوم:نرم افزار لایتنر آنکی فرمول را به واسطه نرم افزاری به سمت نام لاتکس به سمت فلش کارت وارد می کند. پس ار به سمت فلش کارت فرمول داری برخورد کردید و سیستم شما از باز کردن آن فلش کارت عاجز ماند حتماً این نرم افزار را بر روی سیستم عامل خود نصب کنید. (البته این ابهام‌آمیز کم گزارش شده)
نکته سوم:انتقادات و پیشنهادات شما پشتوانه ای است برای آماده پیکان کارتهای با کیفیت تر.
امیدوارم مفید واقع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.