گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

برق 127. تنظیم توان راکتیو و اکتیومستقیم ژنراتوردوسوتغذیه( DFIG ) با استفاده از روش کنترل مد لغزشی (DPC) :


» :: صفت 127. انتظام استطاعت راکتیو و اکتیومستقیم ژنراتوردوسوتغذیه( DFIG ) با استفاده از روش کنترل مد لغزشی (DPC) :
انتظام توان راکتیو و اکتیومستقیم ژنراتوردوسوتغذیه( DFIG ) با استفاده از آیین کنترل مد لغزشی (DPC) :

جوهره : این مقاله یک روش بازدید مستقیم توان راکتیو و اکتیو (DPC) جدید ژنراتور القایی دوسو تغذیه  (DFIG) متصل به شبکه، که دریک نیروگاه بادی نصب شده است را ارائه نموده است .  
روش DPC پیشنهادی، ولتاژکنترل موردنیاز روتوررا با یک آیین کنترل غیر دست‌نوشته با مد لغزشی، بطورمستقیم محاسبه می کند به طوریکه خطاهای لحظه ای توان های راکتیور و اکتیوبدون تبدیل هرگونه مختصات سنکرون حذف می شوند .  
باب نتیجه نیازی به سمت حلقه  های کنترل جریان نبوده بنابراین با ساده شدن طراحی سیستم میزان عملکرد گذرا بهبود می یابد . فرکانس سوئیچ زنی مبدل ثابت با استفاده از مدولاسیون بردار فضایی شبر می آید بطوری که طراحی مبدل توان و فیلتر هارمونیک ac را ساده می آهسته .
دراین مقاله نتایچ شبیه سازی مرتبط به سمت شبکه ای است که متصل به ژنراتور دوسو تغذیه (DFIG) با ظرفیت 2MW  بوده، که با نتایج روش معمولی کنترل برداری ولتاژ و نتایج بدست آمده از جدول کنترل توان مستقیم ( DPC- LUT ) مقایسه می شوند . بنابراین DPC پیشنهادی ،همانند  DPC- LUT  میزان عملکرد گذرای  بهبود یافته را آماده می کند. و دیگری اینکه مثل روش کنترل حامل ((VC هارمونیک حالت دائم را در همان سطح نگه باده دارد .  

کلمات کلیدی : فرکانس کلیدزنی و کلید زنی استوار ، کنترل توان مستقیم (DPC) ، ژنراتورهای القایی دو سوتغذیه (DFGs) ، کنترل مد لغزش (SMC) ، نیروگاه بادی .  


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.