گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

آموزش طراحی وب سایت با جوملا در 19 دقیقه


» :: آموزش طراحی وب سایت با جوملا در 19 دقیقه

آموزش طراحی وب سایت با جوملا در 19 لطیفه

 جوملا  آوازه یک چارچوب مدیریت محتوای آزاد و باز متنی است که مخصوص انتشار محتوای وب است.جوملا در یک چارچوب نرم افزاری تحت وب  ساخته شده که می تواند به طور آزاد از سیستم مدیریت استعمال شود.

جوملا به زبان پی اچ پی نوشته شده است و از پایگاه داده مای اس کیوال استفاده می کند.

ارائه تجویز آر اس اس ، ابداع فهرست خودکار،ارسال خبر از طریق شکل ، امکان بارگذاری موقت در حفظه برای بهبود کارایی، قابلیت چاپ صفحات،بخش های خلاصه خبری،تالار گفتگو،نظرسنجی،تقویم،جستجوی اینترنت و تایید از زبان های متعدد(از جمله فارسی)است.

علاوه بر امکانات پایه،افزونه هایی شامل کامپونت،ماژول،پلاگین،قالب و اسم لسان هستند که به امکانات جوملا می افزایند. افزونه های بادآورد و تجاری بسیار زیادی در شاخه رسمی افزونه های جوملا وجود دارد.

آوازه جوملا برگرفته شده از کلمه ای در زبان سواحیلی است که به سمت مفهوم جملگی یا همگی است.

بازهم الحال محصولات آموزشی بسیار زیادی در ارتباط با جوملا در بازارچه موجود است. بعضی از آنها با توضیحات بسیار زیاد خود تازه‌کار را گیج و سردرگم کرده و برخی نیز فاقد توضیحات تام و مانع می باشد.

ضمیر اول شخص جمع در این دوره  آموزشی تلاش داریم تا تنها در 19 دقیقه پرورش طراحی وب سایت توسط جوملا را به شما آموزش دهیم.

یقین داشته باشید که پس از مشاهده این ویدیوی آموزشی خواهید توانست وب سایتی براساس نیاز و همچنین سلیقه خویش طرح‌ریزی نمایید.

قیمت این محصول آموزشی تنها پنج هزارتومان می باشد.

 

فراغت های شغلی طراحی وب سکوی پرتاب موشک با جوملا

باب زمانه اخیر شیوه زندگی و کسب و پیشه تغییر یافته است. دیگر افراد و شرکت ها برای معرفی فعالیت های خود اقدام به افست کاتالوگ نمی کنند و یا خیلی کم این کار را انجام می دهند، برای‌چه که فضای مجازی و وب این امکان را در اختیار آنها رسم داده تا به راحتی و حرف داشتن یک وب سکوی پرتاب موشک شیک و جذاب محصولات و خدمات خود را به آدم در سراسر دنیا معرفی نمایند.افراد در تمام آفاق فقط با چند کلیک می توانند توضیحات مربوط به کالاها یا خدمات و... را دید نموده و در صورت تمایل بس راحت و به صورت آنلاین خرید خویش را انجام داده و بار را دیافت نمایند

البته پیوسته هدف از داشتن وب سکوی پرتاب موشک مقصدها تجاری صرف نیست و گاهی هم وب سایت می تواند جهت اطلاع رسانی و یا سایر موارد مشابه کاربرد داشته باشد.در هرصورت دیگران هر هدفی که داشته باشند نرم افزارجولا باده تواند نیاز آنها را برآورده نماید

شما حرف آموزشی نرم افزار جوملا می توانید برای خودتان و دیگران وب سایت طرح‌ریزی نموده و از این درآمد زیادی احراز نمائید

تنها بسنده است تا تا با کمترین هزینه ممکن در این دوره تحصیلی شرکت نموده و آینده خود را استحاله دهید

پس از ادا می توانید به راحتی محصول را دانلود نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.