گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

نمیخوام جریمه پولی شم


» :: نمیخوام جریمه پولی بویایی
برنامه هشدار دهنده سرعت هنگام پهلو شدن به تلسکوپ های بازدید تعجیل بزرگراه ها ( بدون نیاز به اینترنت، فقط هنگام نصب برای دریافت تلسکوپ ها )

***دوربین ها فعلا در تهران می باشند و برای بازمانده شهرها تنها کنترل سرعت وجود دارد که در صورت حمایت شما مطمئنا در تجویز های بعدی دیگر شهرها و تا جاده ها اضافه خواهد شد***حتما برای شما هم سابق اومده که دوربین های بازدید سرعت بزرگراه بخاطر سرعت بالاتر از حد مجاز جریمه 40 هزار تومانی براتون درج کنند. تا بخاطر 5 کیلومتر سرعت افزون‌تر ، یا عدم اطلاع از حداکثر تعجیل در هر مسیر....

اپلیکیشن * بادافره نشیم ! *بجای شما حواسش به دوربین ها ، سرعت شما و حداکثر سرعت تمام بزرگراه هست و قبل از نزدیک صیرورت به دوربین در صورتی که سرعت شما بیشتر از حد مجاز باشد هشدار می دهد ( ویبره و صدای اعلام‌خطر )
لازم به ذکر است نقشه هوشمند دوربین ها فقط برای تهران حاضر می باشد و برای استفاده در سایر شهرها و جاده ها باید از اقبال تنظیمات ، سرعت را حرف توجه به حداکثر سرعت جاده تعیین نمایید و گزینه ی بدون در نظر گرفتن دوربین را تیک بزنید .

در نظر داشته باشید برنامه در حالت سرعت اتوماتیک فقط زمانی هشدار میدهد که تعجیل شما از تعجیل مجاز بزرگراه بیشتر باشد و به دوربین نزدیک شوید(مثال: سرعت بالای۹۰ بزرگراه نیایش زیر جسر یادبود ) برای تست برنامه سرعت را روی ۵۰ گذاشته و تیک بدون درنظر ستاندن تلسکوپ را بزنید تا به عملکرد برنامه آرام شوید.

توجه داشته باشید که تنها دوربینهایی که در جهت تحرک شماست برایتان هشدار میدهند و تلسکوپ های مسیر روبرو از شما عکس نمیگیرند ، در نتیجه برنامه بازهم آژیر نمی دهد.
لطفا قبل از استفاده از برنامه بخش سوالات متداول و امام را به سمت دقت مطالعه نمایید.
با تدقیق به اینکه این برنامه متناسب با gps و تعجیل حرکت با خودرو عمل می کند خواهشمندیم از تست برنامه داخل منزل ، حیاط و الا پارکینگ و با پای پیاده خودداری نمایید .
***آموزش دریافت نقشه**

برای دریافت نقشه تاخت راه وجود دارد:


1- حرف حرکت باب نقشه در زوم دلخواه و دریافت نقشه از طریق اینترنت(باید انلاین باشید) ، مشاهده خواهید کرد



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.