گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

دانلود تحقیق "انتخابات وتبلیغات انتخاباتی در ایران"


» :: دانلود تحقیق "انتخابات وتبلیغات انتخاباتی در ایران"

تبلیغات انتخاباتی را می توان به دو دسته اصلی رسانه ای و غیر رسانه ای تقسیم کرد از سوی دیگر هر کدام از این دو دسته نیز به تبلیغات مستقیم و غیر مستقیم برازنده تقسیم اند. واضحترین تبلیغات مستقیم رسانه ای منتشر آگهی های تبلیغاتی ( advertising) از طریق تامین هزینه آن از سوی آگهی دهنده است مهمترین تفاوت چنین تبلیغی حرف گونه های دیگر، از تمام پروپاگاندا ( Propaganda) وجود جانب گیری همیشه مثبت در آنها، عدم الزام باب یکسانی آگهی دهنده و منتشر کننده آگهی، و باب نتیجه زوال الزام در وجود اعتقاد راستین منتشر کننده به سمت آگهی دهنده و محتوای آگهی او و در واقع وجود یک رابطه مادی (پولی) میان این دو و مشخص بودن آگهی دهنده برای گیرنده پیام است......


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.