گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

پروژه پایانی دانشجویان دوره کارشناسی برق قدرت


» :: پروژه پایانی دانشجویان دوره کارشناسی برق قدرت

آغاز برنامه : طراحی سیستم زمین در پست های مخابراتی

چکیده :

بروز صاعقه و اضافه ولتاژ های غیرمترقبه امری اجتناب ناپذیر است، حفاظت تجهیزات و سیستم های احساساتی کامپیوتری در برابر اینگونه عوامل امری ضروری تلقی می­شود زیرا که اکثر تجهیزات دیجیتال و مخابراتی با ولتاژ های پایین کار می­کنند. طراحی سیستمی مناسب و امان برای حفاظت از تجهیزات احساساتی و حتی انسان در جلو صاعقه و اضافه ولتاژ های ناخاسته نیازمند دقت بالا و به کارگیری روش های بسیار دقیق و کارآمد می­باشد.

باب این پروژه اهتمام بر آن شده است تا با معرفی آیین های مناسب جهت طراحی سیستم زمین برای یک برید مخابراتی جهت حفاظت تجهیزات و انسان ها در جلو صاعقه و افزون ولتاژهای ناخاسته پرداخته شود و در نهایت بهترین روش با توجه به سمت موقعیت جغرافیایی منطقه و ایضاً شرایط محیطی از جمله حرارت و نوع خاک انتخاب شود.

پس از انتخاب بهترین آیین و انجام محاسبات اولیه به سمت شبیه سازی سیستمی که طرح‌ریزی شده پرداخته می­شود و تمام طرح‌ریزی ها مورد آنالیز ظریف توسط نرم افزار CYMGRD قرار می­گیرد.

سپس نمودار ها و نتایج حاصل از تالی سازی   مورد بررسی رسم گرفته تا باب صورت مغایرت با ظوابط و استاندارد­های موجود به اصلاح سیستم ارض پرداخته شود تا سیستمی مناسب و کارآمد بدست آید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.