دقیقاً شش سیگما چیست ؟ شش سیگما روشی هوشمندانه و عاقلانه جانب مدیریت فعالیت های تجاری یک اداره و یا یک بخش است . در جگرسفید سیگما اولین اساس توجه به مشتری می باشد سه هدف اصلی از بکارگیری شش سیگما عبارتند از : افزایش رضایت مشتری کاهش زمان انجام فعالیت ها کاهش تعداد نقص ها اگر چه شش سیگما فرآیندهای یک سازمان را اندازه گیری و تحلیل می کند ، ولی تنها یک برنامه کیفیت نیست ، بلکه برنامه ای برای فعالیتهای تجاری یک سازمان است . رسیدن به هدف شش سیگما به چیزی بیشتر از بهبودهای کوچک و افزایش س ...