گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فایل صوتی جذب پول و ثروت( فایل subliminal mesage- هیپنوتراپی بی کلام)


» :: فایل صوتی انجذاب پول و ثروت( فایل subliminal mesage- هیپنوتراپی بی کلام)

توجه ارز حقیقی این محصول 49900 تومان است. شما فقط 19900 تومان می پردازید!

فایل های صوتی subliminal message چیست، چسان عمل می آهسته و چرا یکی از قدرتمند ترین روش های نفوذ به ناخود آگاه هستش؟

آیا تا به حال شده که رفتار، عادت، راه فکر یا باور به خصوصی داشته باشید که آشنا داشته باشید به سمت راحتی و در کمترین زمان ممکن آن را تغییر دهید؟ این رفتار، باور، طرز اندیشه و ... باده تواند تمام موردی باشد که از آن لذت نمی برید سرپرست واقعا آشنا دارید که این شرایط و حالت به خصوص را تغییر دهید...

فایل های صوتی subliminal message تقریبا عملکردی صفت تالی فایل های خویش هیپنوتیزم و هیپنوتراپی دارند، اما یک تفاوت عمده بین این دو محصول وجود دارد! فایل های هیپنوتراپی ( خود هیپنوتیزم کلامی) و فایل های subliminal message (فایل های فاقد کلام) هر تاخت بر ناخودآگاه اثر دارند و با تلقیناتی که به ناخودآگاه دارند باعث ابداع تغییرات پسندیده و پایدار در فردی که تمرینات هر دوران را دنبال باده کند، می شوند، اما هر یک از این فایل ها به شیوه ای کاملا متفاوت به ناخودآگاه نفوذ کرده و تغییرات مطلوب را رقم می زنند... .

در فایل های هیپنوتراپی و خویش هیپنوتیزم، اختصاصی که تمرین را دنبال می کند ابتدا وارد حالت خلسه و آرامش ژرف ذهنی و جسمی شده و سپس تلقینات مناسبت نظر به صورت مستقیم به ناخودآگاه وی داده باده شود و حرف استفاده از تکنیک های هیپنوتراپی و با تکرار جلسات، تلقینات در ناخودآگاه وی تثبیت می شود، اما فایل های subliminal message این‌چنین ادا نمی کنند، فایل های subliminal message تلقیناتی که قرار است به ناخودآگاه ایفاد شود را باب قالب نت ها و اطاق های موسیقی به اندرون ناخودآگاه می رساند، به عبارت دیگر در استفاده از فایل های subliminal message نیازی تلف که آغاز وارد حالت خلسه شوید تا تلقینات به ضمیر ناخودآگاه رسیده و باب آن تثبیت شود، بلکه چون تلقینات به لسان نت ها و بیت های موسیقی طراحی، اثر و اجرا شده، صرفا برای ضمیر ناخودآگاه قابل درک و تشخیص است و داده‌ها و تلقینات مطلوب، به آرامش در قالب زبان موسیقی به ضمیر ناخودآگاه استرداد داده می شود. ازاین‌رو با تکرار گوش ادا کردن به فایل های subliminal message به راحتی می توانید خرد خود را با موردی که فایل از بهر آن طراحی شده، هم فرکانس و هم دوایر فرضی موازی باخط استوا کنید.

مزیتی که فایل های subliminal message نسبت به فایل های هیپنوتراپی دارد، این است که می توانید در هر شرایطی و تا زمانی که سرگرم به کارهای دیگر هستید ایضاً به این فایل ها اذن داده و کاملا اتوماتیک نتایج دلخواه خود را کسب کنید. می توانید در حین رانندگی، اجرا کارهای خانه، مطالعه، مراقبت از کودکان، زمانی که در جایگاه کار سرگرم به کار هستید، یا حتی در حال پیاده روی و انجام تمرینات ورزشی نیز به سمت این فایل ها اذن داده و عالی از تمرینات نتیجه بگیرید.

برای اینکه بتوانید از این فایل های قدرتمند نتیجه بگیرید، هیچ نیازی نیست که به پروسه ی بسیار بغرنج ایا که در طراحی این نوع فایل ها دخیل است، آگاهی داشته باشید. تنها کاری که لازم است اجرا دهید این است که به این فایل های حرفه ایا اذن داده تا اتوماتیک وار، بقیه ی پروسه برای شما رخ دهد و به آرامش نتیجه ی پسندیده و مورد نظر خود را کسب نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.