گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

جذب ثروت باهیپنوتیز


» :: جذب ثروت باهیپنوتیز

دوست عزیز و دوست دوست داشتنی سلام،

دوست خوبم ایمان دارم که این پکیج به سمت معنای واقعی لغت زندگی تو رو متحول میکنه و تغییرات بسیار بزرگی رو باب تعیش تو ایجاد میکنه، هم از نظر مالی و هم در تمامی جهت های زندگی.

در این بخش 6 فایل انبوه پرقدرت برای تو دوست خوبم طراحی شده تا مقدمات اولیه ی کسب ثروت به صورت اتومات و کاملا ناخودآگاه، با انجام تمرینات این فایل ها در ذهنت شکل بگیره. این فایل ها دارای شماره هستن که لازمه به سمت انتظام در طول هفته، هر روز به یکی از فایل ها، حداقل دو بار ( با بعد ی زمانی) گوش بدی، تمام توجه و تمرکزت رو به اونچه در فایل گفته میشه زشتی و تمریناتش رو مو به مو اجرا کنی.

بهتره که آشکار این تاخت تمرین خود هیپنوتیزمی که در طول روز داری فاصله ی زمانی داشته باشی و به عنوان مثال یک بار تمرین رو در صبح انجام بدی و یک پاس بعد از ظهر. و باب ضمن بهتره که فایل ها رو به ترتیب دنبال کنی و تمام فایل رو به سمت یک روز از هفته اختصاص بدی، مثلا فایل شماره یک برای شنبه ها، فایل شماره 2 از بهر یک شنبه ها و ... فایل شماره 6 از بهر پنج شنبه ها. و در ضمن این تمرینات چهره کمینه به مدت یک ماه دنبال کنی.

با فایل های هیپنوتراپی ذهنت چهره برای توفیق در تمامی جنبه های زندگی و به ویژه دستیابی به سمت استقلال مالی پروگرام ریزی می کنی، قدم به قدم و به صورت کاملا اتوماتیک، تمامی باورهای منفی ای که جلوی کسب ثروت شما چهره می گرفت الغا میشه و با باورهایی پرقدرت و پولساز جایگزین میشه.

این فایل ها ذهن شما رو از بهر کسب ثروت سریع و راحت پروگرام ریزی میکنه و باورهای منفی و مخربی که در ذهن شما باب مورد اسکناس و ثروت وجود داره رو به صورت کاملا ناخودآگاه از بین میبره.

دوست خوبم مطمئن باش که از روز اولی که تمریناتت رو شروع میکنی، تارک و راس ی نتایج ولو کوچک، در زندگیت آشکار میشه و در زمان زمانی کوتاه به چنان موفقیت و دستاوردهایی میرسی که حتی در رویاها و آرزوهای بس از افراد دیگه هم نیست!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.