گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

خاطرات یک مغ


» :: خاطرات یک ژرف

پائولو کوئلیو، خالق رمان شگفت انگیز کیمیاگر، در سال 1986، سفری را به سوی سانتیاگوی کمپوستلا آغاز کرد که به شکوفایی جریان او انجامید و راهی را به سوی او گشود که بعدها هزارهزار ها خواننده اش را نیز در آن با خود همراه کرد.

تذکره خاطرات یک مغ، خرافی بر اساس مکاشفات این نویسنده در این سفر است. کسی که از پس تصوف می شتابد، به راهی برای ید یافتن به رویایش نیاز دارد. رقیق آدم با جست و جوی ابدی معابدی که بتوانند در گشودن رازها یاری اش کنند، بهره می گیرد، و از تمامی روشنائی هائی که شب اسرارشان را می شکافد.

بدین گونه، خاطره‌ها یک مغ، ارمغان ی گران بهائی است که همه چیز به ما می دهد. معجزه این کتاب در این است که وعده می دهد که تنها با پاها و گام های خود، قادری سراسر راهت را بپیمائی، به رویایت دست یابی و شمشیرت را پیدا کنی. همانند یعقوب قدیس، ایمان و شیفتگی پائولو کوئلیو برملا است.

حرف او که آشنا شدم، تصور نمی کردم که هنوز کسی می تواند در گشودن عالمگیر تازه کمکم کند. اما پائولو کوئلیو به خود آموخت که جهان اسرار، بسیار عظیم خیس از باور من است. او به خود نشان داد که برای کشف اسرار، ائتلاف منطقی جدی با اشراقی روشنگر و خارق العاده لازم است. قداستی که به مغ الهام باده بخشد، برای تشخیص حقیقت باطن در پس ظاهر ملموس به کار می رود.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.