گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

طرز تهیه شربت آلبالو نکات مهم برای تهیه شربت آلبالو


» :: راه تهیه آشامیدنی آلبالو + نکات مهم برای تهیه شربت آلبالو

شربت آلبالو، یکی از آشامیدنی های انبوه پر طرفدار در فصل تابستان است.

آلبالو میوه ای سرخ رنگ، تالی پارچ ولی کوچکتر و ترش و شیرین. میوه آلبالو، لذیذ، مطبوع و نام دیگرش " آلی بالی" است. درخت آلبالو در مناطق جوراجور ایران می روید و از میوه تازه و پژمرده آن استفاده می کنند و یا شربت و مربا ویا آلبالو پلو و الا خوراک آلبالو درست می کنند. از آنجا که قند حاضر در آلبالو از سلولز است برای بیماران مبتلا به سمت مرض قند ( دیابت ) مضر تلف و انجذاب آن آسان است. بهترین آلبالو برای خوردن، آلبالوی تازه است که رنگی کاملا آل و درخشان دارد و آلبالوی نارس، دیر تحلیل است و کار روده ها را مختل می کند. قسمت هایی که از دار آلبالو باب تغذیه و درمان استفاده می کنند عبارتند از:
۱) بار
۲) دم میوه
۳) دماغ بذر میوه


● خواص
آلبالو مسکن تشنگی است و شربت آلبالو بهترین دوا برای افرادی است که عطش فراوان دارند. آلبالوضد مواد صفراوی، حال استفراغ و ضد سنگ کلیه است. هسته آلبالو، خلاف اسهال و ضد فشار دم است.
آلبالو، اشتها آور بسیار خوبی است. ضماد و مرهم آلبالو از بهر قید اسم شدن رنگ رخسار و چهره اثربخش و مفید است. استعمال آلبالو برای حار مزاجان و افرادی که چربی اضافی در شکم دارند سودمند است. مصرف آلبالو برای افرادی که حک پوستی دارند موثر و مفید است. آلبالو خواص گیلاس دارد و مصرف ثانیه اعصاب را آرامش باده دهد ولی در هر اسم نباید در مصرف آن زیاده روی کرد.

مصرف قید روز پیاپی شربت یا مربای آلبالو برای معالجه نارسایی های کبد سودبخش است. شربت یا مربای آلبالو در معالجه التهاب و ورم قلوه و ورم معده و روده موثر است. مصرف جوشانده ۳۰ حار دم کرده دم آلبالو از بهر افرادی که دچار بیماری های قلوه و شاشدان هستند مفید است، دم آلبالو را به مدت ۱۲ ساعت در آب بارد خیس نموده سپس در یک لیتر آب اضافه کرده و می جوشانند و صبح و ظهر و شام یک لیوان از جوشانده را باده خورند. آلبالو برای ازبین‌بردن حرارت و تشنگی و تراکم دم و صفرا مفید است.

همچنین، بر اصل یک پژوهش جدید آلبالو می تواند الگوهای اسم را در بدن تنظیم کند و از این نظر، تاثیر شگفت انگیزی دارد.محققان دریافته اند که این میوه حاوی مقادیر قابل ملاحظه ای ملاتونین است و وجود هورمون ملاتونین نیز برای داشتن یک خواب آرام ضروری است. هورمون ملاتونین در مغز اسم باده شود و روی فاکتور خواب تاثیر گذار است.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.