» :: پاورپوینت اموزش بازاریابی ومدیریت بازار
بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که بهوسیله آن، افراد و
گروهها، نیازها و خواستههای خود را از جاده تولید، ارائه و مبادله کالاهای
سودبخش و باارزش حرف دیگران، تامین میکنند. باب این تشریح مقصود از نیاز،
دسترسی نداشتن به سمت یک رضامندی بنیادی است؛ مثلا مردم به خانه، غذا، بهداشت و
تفریح نیاز دارند. باب مقابل، غرض از خواسته، علاقه و میل به برخی از
کالاهای خاص است. مثلا ساندویچ همبرگر یا چلوکباب کالاهایی هستند که ممکن
است از بهر رفع نیاز به خوراک مطلوب باشند. در کتاب سابق رو می توانید باتفصیل
درباره بازاریابی و مدیریت بازار دادهها احراز کنید و از جدیدترین روش های
بازاریابی مطلع شوید.