عنوان مقاله: بررسی اثربخشی داستان گویی در فرآیند آموزش با اتکا بر درس ریاضی پایه هفتم قالب بندی : Word شرح مختصر : هدف از پژوهش حاضر، بررسی بهره گیری از داستان گویی مباحث درسی توسط دبیر مربوطه در دستور کار قرار گرفته است. رویکرد این بازجست کیفی و الهامبخش از نظریه تفسیری است. جمع آوری داده ها از طریق مشاهده تاملی ، عاطفی-روانی و تحصیلی کلاس هفتم اجرا شده است. یافته های این بازجست ، تاثیر مثبتی که انگار در یادگیری دانش آموزان و جو کلاس ریاضی می گذارد که منجر به ایجاد یادگیری مطلوب درس ریاضیات در اک ...