گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

رازهای پولسازی با ایمیل مارکتینگ


» :: رازهای پولسازی با ایمیل مارکتینگ
توضیحات

در این کتاب با رازهای پولسازی حرف ایمیل مارکتینگ انیس خواهید شد، روشی که باده تواند فروش شما را به طرز شگفت انگیزی افزایش دهد، گاهی اوقات از خود می پرسند که چسان فروش خویش را افزایش دهیم و من با تعجب به آنها نگاه می کنم و باده گویم : ایمیل مارکتینگ، تعجب من به این دلیل است که چرا آنها از این ابزار بااهمیت بی‌خرد هستند و یا اصلا از آن به روش صحیح و درست استفاده نمی کنند.

حالا توی این کتاب باده خواهم شما را با رازهای پولسازی با ایمیل مارکتیگ آشنا کنم و پوشش از این راز بردارم، اعلام می کنم این کتاب رایگان را دانلود کنید و آن را خواندن نمایید حرف شما هم با این رازهای مهم آشنا شوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.