گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

اقدام پژوهی عملکرد گروهی دانش آموزان برای درک بهتر دروس


» :: رفتار پژوهی عملکرد گروهی اندیشه آموزان برای درک بهتر دروس

مقدمه

آنچه که از بهر بسیاری از معلمان و دست‌ اندرکاران آموزش و پرورش و خانواده‌ها مطرح است، این که در امر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان، عملکرد گروهی و همکاری میان آنها مهم‌تراست یا رقابت انفرادی؟
در گذشته ایقان بر این بود که کلاس درس باید از آرامش و خاموشی مطلق برخوردار باشد و نیز دانش‌آموزان را به رقابتی سخت و تنگاتنگ با یکدیگر وا می‌داشتند. اما امروزه بسیاری از مدرسه‌ها باب صدد استفاده از برنامه‌هایی هستند که دانش‌آموزان را به بیان عقید و همکاری و انبازی در یادگیری دعوت می‌کنند، در دهه‌های اخیر یادگیری مشارکتی و معاضدت و تعاون باب گروه، موضوع بحث انگیزی در آموزش شده است و معلمان در حال تجربه اجرا کردن روش‌های یادگیری مشارکتی و گروهی هستند تا روی آموزش را در کلاس‌های خود از لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهند.باب این رفتار پژوهی تلاش کردیم چگونگی تأثیرروشهای مشارکتی برافزایش علاقمندی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی مدرسه راهنمایی شهیدین پورمحمدی به درس علوم آزمایشی بپردازیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.