گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

پروژه کارآفرینی کارخانه تولید ظروف تفلون


» :: پروژه کارآفرینی کارخانه تولید ظروف تفلون

دانلود پروژه کارآفرینی کارخانه تولید ظروف تفلون

فرمت فایل: دعا برازنده ویرایش

تعداد صفحات: 45

 

 

 

 

 

بخشی از متن:

4 ـ هزاره ورق آلومینیم :

بعنوان  جرم اصلی  بار تولیدی   کاربرد دارد . باب حقیقت ظروف تفلون های ظروف منتهی با پوشش تفلون می باشد . میزان مناسبت نیاز طرح با توجه به ضایعات و پرت آن بمیزان 20% ،‌208 بدن در سال بر آورد میگردد . منبع  تأمین ثانیه داخلی و کارخانه تولید پروفیل و برگ آلومینیم اراک  می باشد .

4 ـ ب ـ رنگ کوره ای :

جهت رنگ کردن قسمت بیرونی کاسه مورد استفاده قرار میگیرد مقدار مورد نیاز  الگو با توجه به ضایعات  و ریخت و پاش آن باب کوره و آبشار  رنگ 2300 کیلوگرم در سال برآورد و هزینه میشود . منبع تأمین آن داخلی و کارخانجات رنگسازی سراسر کشور می باشد .

4 ـ ج ـ پیچ و پرچ

برای اتصال دسته به بدنه ظرف  از انواع  پرچ استفاده می کنند و همچنین برای اتصال سنخ باکالیتی بدسته  فلزی  انواع پیچ را مناسبت استفاده قرارمیدهند (پیچ تلگرافی) منبع تأمین آن داخلی و کارخانجات نور  و پیچ در سراسر  کشور می باشد .

مقدار مناسبت نیاز 1620000 عدد در سال است .

4 ـ دـ کارتن و بروشور 

جهت اسم بندی انواع  ظروف تفلون مورد استعمال قرار میگیرد  منبع تأمین آن داخلی و از کارخانجات تولیدی کارتن از مقوای آراسته خریداری میشود .

 

 

مواد اولیه خارجی

4 ـ الف : تفلون

جهت تن‌پوش داخلی ظرف کاربرد دارد  و این پوشش تفلونی باعث میشود که حرارت  مستقیماً به غذا نرسد و انگیزه سوختن  و چسبیدن غذا به  ته ظرف نشود . منبع تأمین آن کشورهای اروپائی از جمله آلمان و سوئیس می باشد و جزء کالاهای  وارداتی بوده و همه واحد زمان ( مقداری پول مملکت صرف  واردات  آن  میشود .    واردات آن موکول به سمت موافقت وزارت بازرگانی  و صنایع می باشد .

4 ـ ب: باکالیت

برای ساختن دسته باکالیتی ، پودر باکالیت را مورد استعمال قرار میدهند اصل تأمین آن کشورهای اروپائی و ژاپن بوده و پاره کالای وارداتی و یا ماده‌ها اولیه وارداتی می باشد .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.