گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

عنوان: شناسایی و الویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت دانش (مطالعه موردی: سازمان هواپیمایی کشوری)


» :: عنوان: شناسایی و الویت بندی عوامل کلیدی توفیق در مدیریت دانش (مطالعه موردی: سازمان هواپیمایی کشوری)

 

عنوان                                           فهرست مطالب                                 صفحه

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1            آغاز                                                                                             ۳

1-2            بیان مساله                                                                                       ۴

1-3            اهمیت موضوع                                                                                 ۵

1-4            اهداف تحقیق                                                                                  ۷

۱-۴-۱ هدف آرمانی                                                                          ۷

۱-۴-۲ اهداف حقیقی                                                                           ۷

۱-۴-۳ اهداف تابع                                                                           ۷

1-5            فرضیه ها                                                                                        ۷

1-6            مدل مفهومی                                                                                    ۸

1-7            آیین جمع­آوری اطلاعات                                                                    ۹

1-8            ارض تحقیق                                                                                    ۹

1-9            جامعه و نمونه                                                                                 ۹

1-10       تعریف واژگان                                                                                ۹

فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشین تحقیق

      ۲-۱    آغاز                                                                                             ۱۳

      ۲-۲    دانش چیست؟                                                                                 ۱۴

۲-۳     سلسله‌مراتب دانش                                                                          ۱۵

۲-۴     سنخ بندی انواع اندیشه                                                                       ۱۸

۲-۵     ماهیت و ویژگی‌های دانش                                                                ۲۱

۲-۶     مدیریت دانش                                                                               ۲۳

۲-۷     تاریخچه مدیریت دانش                                                                   ۲۵

۲-۸     مکتب‌ها تدبیر دانش                                                                       ۲۷

۲-۹     تئوری‌های تدبیر دانش                                                                  ۲۹

۲-۱۰    مدل‌های تدبیر دانش                                                                    ۳۲

          ۲-۱۰-۱ دوستی با مدل‌های تدبیر دانش                                              ۳۳

۲-۱۱    شرعیات مدیریت اندیشه                                                                       ۴۸

۲-۱۲    رویکردهای مدیریت اندیشه                                                                ۴۹

۲-۱۳    اهداف مدیریت اندیشه                                                                      ۵۰

۲-۱۴    راهبردهای مدیریت دانش                                                                ۵۲

۲-۱۵    تکامل تدبیر دانش                                                                       ۵۳

۲-۱۶    مزایای مدیریت دانش                                                                     ۵۵

۲-۱۷    مشکلات نبود مدیریت دانش                                                            ۵۵

۲-۱۸    عوامل اساسی موفقیت مدیریت دانش                                                     ۵۶

۲-۱۹   عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش باب این تحقیق                                    ۶۰ 

۲-۲۰    موانع اصلی به‌کارگیری مدیریت دانش                                                   ۶۶ 

۲-۲۱    به‌کارگیری تدبیر دانش در سازمان                                                    ۶۸ 

۲-۲۲    پیشین تحقیق                                                                                ۷۱ 

           ۲-۲۲-۱ تحقیقات داخلی                                                                ۷۱ 

           ۲-۲۲-۲ تحقیقات خارجی                                                              ۷۲ 

۲-۲۳    اجمال فصل دوم                                                                          ۷۴ 

فصل ۳: روش تحقیق

۳-۱      مقدمه                                                                                       ۷۶    

۳-۲    تحقیق چیست                                                                               ۷۶  

۳-۳    عنوان تحقیق                                                                                 ۷۷  

۳-۴    فرضیه های تحقیق                                                                          ۷۷  

۳-۵    اهداف تحقیق                                                                                ۷۷ 

۳-۶   روش اجرای تحقیق                                                               ۷۷

۳-۷    آیین جمع آوری اطلاعات                                                                 ۷۸ 

۳-۸    ابزار اسم و اندازه گیری                                                                ۸۰ 

۳-۹    جامعه آماری                                                                                 ۸۱ 

۳-۱۰    نمونه آماری و چگونگی تعیین جرم نمونه                                            ۸۱ 

۳-۱۱    روایی پرسشنامه                                                                            ۸۲  

۳-۱۲    پایایی پرسشنامه                                                                           ۸۲  

۳-۱۳  روش تجزیه و تحلیل داده ها                                                             ۸۴  

۳-۱۴  خلاصه فصل سوم                                                                         ۸۶  

فصل چهارم: افراز و تجزیه داده ها

۴-۱   مقدمه                                                                                          ۸۸  

۴-۲   توصیف ویژگی های سامان شناختی اعضای الگو                                    ۸۸    

        ۴-۲-۱ جنسیت                                                                              ۸۹     

        ۴-۲-۲  سن                                                                                  ۹۰     

        ۴-۲-۳ تحصیلات                                                                           ۹۱    

        ۴-۲-۴ سابق پرستش                                                                          ۹۲      

        ۴-۲-۵ برید تشکیلاتی                                                                       ۹۳      

     ۴-۳   آمار استنباطی                                                                                  ۹۴       

             ۴-۳-۱ آزمون نرمال وجود داشتن متغیرهای پژوهش                                             ۹۴       

             ۴-۳-۲ ارزیابی بهر اندازه گیری مدل                                                    ۹۵       

عنوان شناسایی و الویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.