گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

عنوان: بررسی نحوه گذراندن اوقات فراغت کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر فعالیت های بدنی


» :: عنوان: امعان نحوه گذراندن دوران فراغت کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر فعالیت های بدنی

عنوان:

بررسی نحوه گذراندن اوقات فراغت کارمندان دائره کل ورزش و جوانان استان البرز

 با تاکید حرف فعالیت های بدنی

 


 

فهرست مطلب‌ها

چکیده ............................................ 1

دوران آغاز کلیات تحقیق

1-1 مقدمه......................................... 3

1-2 بیان مساله.................................... 5

1-3 احتیاج و اهمیت ................................. 9

1-4 اهداف تحقیق.................................. 11

1-4-1 هدف کلی................................... 11

1-4-2 اهداف اختصاصی............................. 11

1-5 فرضیه های تحقیق.............................. 12

1-5-1 تئوری بسیار ................................. 12

1-5-2 فرضیات اختصاصی............................ 12

1-6 پیش فرض ها................................... 13

1-7-تعریف عملیاتی واژه های تحقیق................. 13

اداری .......................................... 13

اوقات فراغت..................................... 13

فراغت........................................... 14

تربیت بدنی...................................... 14

فصل دوم- مروری بر تحقیقات اجرا شده

2-1-مقدمه........................................ 16

2-2-مبانی نظری................................... 17

2-2-1-اوقات آرامش ............................... 17

2-2-2- رویکرد های مختلف در تعریف فراغت.......... 20

2-2-3-کار و دوران فراغت ......................... 22

2-2-4-سبک تعیش و اوقات فراغت ................... 23

2-2-5-فراغت، دائره‌المعارف و سبک زندگی .................. 23

2-2-6-فرهنگ و اوقات فراغت: آراء روجک............ 26

2-2-7-اوقات فراغت و پرکاری های تفریحی........... 27

2-2-8-نظریه های رابطه ی بین کار و اوقات آرامش ... 29

2-2-9-ویژگی های فراغت باب دور حاضر ............... 30

2-2-10-کارکرد های اوقات آرامش ................... 31

2-2-11-عوامل موثر حرف روال گذران اوقات فراغت..... 31

2-2-12-تربیت بدنی و بازی ........................ 33

2-2-13-نقش تربیت بدنی و ورزش به آغاز یک فعالیت فراغتی   33

2-2-14-نقش ورزش باب تندرستی کارمندان ............. 35

2-3-پیشینه تحقیق................................. 36

تحقیقات داخل کشور............................... 36

تحقیقات خارج کشور............................... 39

2-4-جمع اسیر کلی ................................. 42

دوران سوم- مواد و آیین ها

3-1-مقدمه........................................ 46

3-2-روش تحقیق.................................... 46

3-3-جامعه آماری.................................. 46

3-4-نمونه آماری و روش الگو گیری ................. 46

3-5-ابزار پیمانه گیری و چگونگی جمع آوری داده ها.. 47

3-6-پرسشنامه..................................... 47

3-7-قابلیت ارج و حلیت پرسشنامه ............... 49

3-8-متغیرهای تحقیق............................... 50

3-9-روش افراز و تحلیل داده ها .................... 52

فصل چهارم- نتایج

4-1-مقدمه........................................ 54

4-2-یافته های توصیفی............................. 55

فصل پنجم- بحث و نتیجه گیری

5-1-مقدمه........................................ 83

5-2-خلاصه تحقیق................................... 84

5-3-یافته های تحقیق.............................. 87

5-4-بحث.......................................... 94

5-4-1-میزان اوقات آرامش مرتبط با ورزش............ 94

5-4-2-زمان و محل گذران اوقات فراغت پیوسته حرف ورزش . 95

5-4-3-فعالیت های فراغتی کارمندان................. 96

5-4-4-رشته های ورزشی که کارمندان به ثانیه می پردازند 97

5-4-5-عوامل ادا کردن به بازی ...................... 97

5-4-6-علل عدم پرداختن به سمت ورزش .................... 98

5-4-7-میزان رضایت از امرار اوقات فراغت........... 99

5-5-نتیجه گیری................................... 99

5-6-پیشنهادات برخاسته از تحقیق................... 101

5-7-پیشنهاد از بهر بازجست های بعدی .................. 103

منابع............................................ 105

پیوست ها......................................... 109

 

 

 

فهرست جداول

جدول 4-1: توزیع فراوانی و درصد فراوانی جنسیت آزمودنی ها  55

جدول 4-2: پخش ارزانی و درصد فراوانی میزان تحصیلات آزمودنی ها .................................................. 55

جدول 4-3: باده توانم برای فعالیت های اوقات فراغتم برنامه ریزی کنم .................................................. 56

جدول 4-4. برای دوران فراغتم تصمیمات مناسبی اتخاذ می کنم   56

جدول 4-5. خود اطلاعات لازم را از بهر اتخاذ بهترین تصمیم گردآوری میکنم ............................................. 57

جدول 4-6: خود اجازه می دهم بابا دیگری برایم تصمیمی بگیرد    58

جدول 4-7: من انتساب به دوستانم از توان پروگرام ریزی و سازماندهی بهتری برخوردارم ................................... 58

جدول 4-8: خود فعالیتهایم را بری کمک یا مشورت کسی انجام میدهم 59

جدول 4-9: خود می توانم فعالیت هایم را بری کمک   دوستانم انجام دهم............................................... 59

جدول 4-10: نتایج امکان‌پذیر انتخاب های اوقات فراغت را شناسایی میکنم .................................................. 60

جدول 4-11: معتقدم دوران فراغت فقط برای التذاذ بردن است 60

جدول 4-12: التذاذ جا به جا کردن از اوقات فراغت دشوارتر از لذت بردن از کار است ............................................... 61

جدول 4-13: ید های بیکار کارگاه ابلیس اند(اوقات بیکاری عامل مهمی برای ارتکاب گناه است)........................ 61

جدول 4-14: نمیدانم علایق دوران فراغتم دقیقاً چه مواردی می باشد 62

جدول 4-15: احساس باده کنم ارتباط اوقات فراغتم محدود است. 62

جدول 4-16: از آنچه در اوقات آرامش انجام باده دهم لذت می برم     63

جدول 4-17: باده دانم باب آنچه که در اوقات فراغت دنبال می کنم موفق خواهم شد .......................................... 63

جدول 4-18: زمانیکه اوقات فراغت بیشتری دارم مانند تعطیلات نوروز و تابستان از زندگی لذت

                 می برم........................... 64

جدول 4-19: در آخر دوران فراغت فکر می کنم بر توانایی هایم برای انجام کار افزوده شده است.......................... 64

جدول 4-20: باب پایان اوقات فراغت فکر باده کنم بر انگیزه ام برای انجام کار افزوده شده است.......................... 65

جدول 4-21: در اوقات آرامش احساس می کنم احاطه های اجتماعی ام بهبود یافته است. .................................. 65

جدول 4-22: می توانم جایگاه های کسالت آور زندگی ام را به جایگاه های جذاب تبدیل کنم ................................ 66

جدول 4-23: می توانم علایقم را در پرکاری هایم دنبال کنم.    66

جدول 4-24: می توانم امور را برای خودم مشغول کننده بسازم. 67

جدول 4-25: علاقه مندم فعالیت های جدیدی باب اوقات فراغتم انجام دهم. .............................................. 67

جدول 4-26: دوست دارم درباره فعالیت های اوقات آرامش جذاب افزون‌تر بدانم ............................................. 68

جدول 4-27: چه فعالیت هایی جزء برنامه ه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.