گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

پایان نامه(بررسی تاثیر بازیهای رایانه ای بر بهداشت روانی نوجوانان )


» :: پایان نامه(بررسی تاثیر بازیهای رایانه ایا حرف بهداشت روانی نوجوانان )

سیاهه مطلب‌ها

عنوان                                                                                                   صفحه

 

چکیده .......................................................................................................................................... ط

فصل اول:مسئله الا طرح تحقیقاتی

مقدمه .......................................................................................................................................... 2

تاویل مسئله ................................................................................................................................... 3

احتیاج و اهمیت موضوع مورد تحقیق ..................................................................................... 5

اهداف تحقیق ............................................................................................................................ 6

متغییرهای مناسبت مطالعه .............................................................................................................. 7

تئوری ها و سوالات تحقیق ....................................................................................................... 7

تعریف اصطلاحات بااهمیت و متغییرهای تحقیق ............................................................................ 8

فصل دوم:ادبیات و  پیشینه تحقیق

مقدمه ....................................................................................................................................... 11

بازی ........................................................................................................................................ 12

تاریخچه لعب های بومی و محلی .......................................................................................... 12

تعریف لعب ........................................................................................................................... 12

تاریخچه بازی های رایانه ....................................................................................................... 13

بها های بازی ..................................................................................................................... 15

ارزش جسمانی ارزش اخلاقی ارزش ذهنی فرهنگی .................................................... 16

ارزش جسمانی ...................................................................................................................... 16

ارزش اجتماعی بازی ............................................................................................................. 18

بها اخلاقی بازی ............................................................................................................... 19

بها آموزشی و تربیتی لعب ............................................................................................... 20

ارزش درمانی بازی ............................................................................................................... 21

ارزش ذهنی و عقلانی لعب .................................................................................................. 23

ارزش یادگیری بازی ............................................................................................................. 24

بازی و رشد شناختی ............................................................................................................ 24

بازی و رشد شخصیت ........................................................................................................ 25

اهداف بازی ........................................................................................................................ 26

بازی و رویش کودکان ........................................................................................................... 27

تئوری های لعب ................................................................................................................. 28

تئوری های کلاسیک یا نظریه های زیستی - ژنتیکی .......................................................... 28

نظریه توان اضافی یا اضافی ............................................................................................... 29

نظریه آرامبخشی (تن آرامی ) یا رفع جراحت ................................................................... 29

نظریه پیش تمرین .............................................................................................................. 30

نظریه تکرار فعالیتهای اجدادی .......................................................................................... 31

نظریه های هم‌دوره (نظریه های دی نامیک) ........................................................................ 31

نظریه رقیق تحلیل اگزما .................................................................................................... 32

رویکرد شناختی رشدی .................................................................................................... 33

رویکرد بافتی (نظریه اجتماعی تاریخی ویگوتسکی) ..................................................... 33

بازی از دیدگاه اسلام ........................................................................................................ 34

آلات بازی و ویژگیهای   ثانیه ............................................................................................ 36

بازی رایانه ای .................................................................................................................. 36

تقسیم اسیر بازیهای رایانه ای .......................................................................................... 37

آموزش بر اساس رایانه  ................................................................................................... 38

تاثیرات صفت بازیهای رایانه ایا ....................................................................................... 38

تاثیرات منفی بازیهای رایانه ایا ....................................................................................... 39

صدمات جسمانی ............................................................................................................ 40

متزلزل شدن روابط خانواده ............................................................................................. 41

منزوی اجرا کردن کودکان و نوجوانان .................................................................................... 41

افزایش پرخاشگری باب نوجوانان و کودکان ..................................................................... 42

افت تحصیلی .................................................................................................................. 42

مشکلات فرهنگی و اخلاقی ........................................................................................... 43

تاثیر فیلم های درشت بر کودکان ..................................................................................... 44

بهداشت روانی ............................................................................................................... 45

تشریح بهداشت جریان بر اساس مکاتب مختلف روان شناسی ................................... 46

مکتب زیست گرایی .................................................................................................... 46

آموزشگاه روان کاوی ........................................................................................................ 46

آموزشگاه رفتار گرایی ....................................................................................................... 47

مکتب انسان گرایی ...................................................................................................... 47

مکتب بوف شناسی ........................................................................................................ 48

آماج بهداشت روانی ................................................................................................... 48

شرعیات حفظالصحه روانی .................................................................................................. 48

وظایف بهداشت  روانی .............................................................................................. 49

بهداشت جریان باب دوره نوجوانی و بلوغ .................................................................... 49

یادگیری با دید تلویزیون   ..................................................................................... 51

یادیگری با دید   دیگران ....................................................................................... 52

یادگیری با مشاهده والدین ......................................................................................... 52

نقش رسانه های گروهی حرف پالایش روانی ................................................................. 53

تحقیقات انجام شده داخل کشور ............................................................................... 54

تحقیقات انجام شده داخل کشور ............................................................................... 55

 

 

دوران سوم:روش تحقیق

مقدمه ........................................................................................................................... 57

آیین تحقیق ................................................................................................................ 58

روش گردآوری تحقیق ................................................................................................ 58

جامعه آماری  تحقیق ................................................................................................... 59

نمونه آماری تحقیق ............ ........................................................................................ 59

روش الگو گیری ....................................................................................................... 59

روایی وپایایی آلت اندازه گیری .................................................................................. 60

آیین انجام کار وشیوه تجزیه وتحلیل ........................................................................ 62

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

مقدمه .......................................................................................................................... 64

توضیحات سؤالات ...................................................................................................... 65

فرضیه آغاز ................ ................................................................................................... 66

فرضیه دوم ................................................................................................................... 67

فرضیه سوم .................................................................................................................. 68

فرضیه چهارم ............................................................................................................... 69

فرضیه پنجم ................................................................................................................. 70

فصل پنجم :نتیجه گیری و پیشنهادات

اجمال و نتیجه گیری ............. .................................................................................... 72

نتیجه گیری از فرضیه ها ............................................................................................. 73

پیشنهادات ................................................................................................................... 75

پیشنهاد به سایر  دانشجویان و محققان  ...................................................................... 77

محدودیت های تحقیق ............................................................................................... 78

منبع‌ها و مأخذ

منابع  منابع و مأخذ...................................................................................................... 80

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده

این بهر اجمال ای از نتایج پژوهشی است که با آماج بررسی بازیهای رایانه ای و تاثیر ثانیه بر بهداشت روان نوجوانان دخترو ابن سن 12-18 واحد زمان ( شهرستان ..... باب سال تحصیلی 93-92 صورت پذیرفته است . باب این پژوهش بر ثانیه بودیم تا طبق فرضیات ارائه شده بین میزان بهداشت روانی نوجوانانی که بازیهای رایانه ای انجام باده دهند و نوجوانانی که این بازیها را انجام نمی دهند. تفاوت معنادار آماری بود دارد ؟

در این پژوهش بین میزان شکایات جسمانی ، افسردگی ، آشوب ، پرخاشگری و حساسیت باب روابط متقابل نوجوانانی که بازیهای رایانه ایا اجرا می دهند و نوجوانانی که این بازیها را انجام


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.