» :: مدیریت 158. استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به سمت مشتری
استراتژی شرکت، فرهنگ تشکیلاتی و اطلاعات مرتبط به مشتری
مایروپی گری، نیکلاس کنستانتوپولوس، میشل بکیاریس
چکیده:
تعریف اصلی CRM آن را به سمت عنوان یک فرایند استراتژیک ترکیبی از عشوه های مدیریت، دانش، منابع و نرم افزار اطلاعات مربوط به مشتری مناسب یک شرکت، خدمت بهتر به نیازهای مشتریان و افزایش وفاداری آنها توصیف می کند. این چشمانداز تا حد زیادی به سمت حمایت از فناوری اطلاعات و توسعه نرم افزار بستگی دارد. آیا خلق به این نرم افزار برای استراتژی شرکت های بزرگ و به هم پیوستن دائرهالمعارف سازمانی توسعه یافته طراحی شده است؟ این مقاله به بررسی ارتباط بین وجود نرم آلت دادهها مربوط به مشتری در شرکت بین المللی با استراتژی های بتن شرکت توسعه و اجرا توسط شرکت پرداخته است. نتایج تجربی نشان داد زمانی که یک شرکت از اطلاعات نرم افزار CRM استفاده میکند ، استراتژی های بازاریابی سپس چندگانه را به سمت مشتریان روش ها و بازارها، استراتژی های بازار پیچیده و استراتژی شرکت های بزرگ حرف دخالت بین المللی بالا در حال توسعه، در حقیقت منعکس کننده ایجاد یک ساختار استراتژیک، برون گرا و فرهنگ مشتری شرکت های بزرگ متمرکز شده است.
کلمات کلیدی: اطلاعات مشتری،استراتژی شرکت، دائرهالمعارف سازمانی، CRM