گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

مدیریت 51. تحقق بخشی برتری رقابتی مدیریت ارتباط با کارمندان با استفاده از فن آوری اطلاعات


» :: مدیریت 51. تحقق بخشی برتری رقابتی مدیریت بستگی حرف کارمندان با استفاده از فن آوری اطلاعات
تحقق بخشی استیلا رقابتی مدیریت ارتباط با کارمندان  با استعمال از فن آوری اطلاعات 

جوهره
تدبیر اگر تباط کارکنان ،روند نوظهوری  را در رابطه با مدیریت منابع انسانی با ساخت و حفظ روابط فردی و متقابلا ارزشمند با کارکنان مبنی بر فناوری اطلاعات تشکیل میدهد. ارچه این جریان تازه تاسیس و رو به رشد است ولی با توجه به مدیریت ارتباطی کارکنان ،دانش و توافقات کمی در این رابطه موجود میباشد. بنابراین، مقاله پیش رو حرف این تلاش استوار است تا مفاهیم و مضمونات این تحقیق را روشن و بیان سازد. اجزای تشکیل دهنده ی فرایندی و استراتژیکی فناوری در مدیریت ارتباط کارکنان ، اسم اشتقاق‌یافته شده و بر اساس  نظریه مدیریت بستگی با ارباب رجوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. به آغاز نتیجه،یک طرح کلی از مفهوم جاذب و قابل توجه ارائه میگردد. بر اصل الگو مزکور،مفاهیم عمده برای جزییات مفهومی بیشتر ،اساس تئوری و ارزیابی تجربی از مدیریت ارتباطی کارکنان به منظور ارائه دستورالعمل هایی برای  تحقیقات آتی بدست آمده است.
کلیدواژه: مدیریت بستگی حرف کارمندان  ، مدیریت ارتباط استعداد، مدیریت ارتباط کاندیدا، بازاریابی ارتباط داخلی، مدیریت منابع انسانی الکترونیک


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.