» :: تدبیر 2 . هماهنگی عملیات، بازاریابی، و استراتژی های رقابتی به منظور بالا جا به جا کردن عملکرد
هماهنگی عملیات، بازاریابی، و استراتژی های رقابتی به سمت منظور اسم بردن عملکرد
چکیده
بستگی پهلو بین استراتژی های رقابتی و استراتژی های ساختاری به عنوان پیش شرطی در ارتباط با عملکردهای بهینه تجاری به شمار می آید. این مطالعات به این موارد می پردازد که چسان بستگی بین فعالیت ها و استراتژی های رقابتی بر روی عملکرد سازمان ها در بنگاه های مربوط به صنایع تاثیر گذار می باشد. یافته های ضمیر اول شخص جمع نشان می دهد که a) استراتژی های رقابتی باعث ارتباط بین عملکرد ها و پرکاری های استراتژیکی بازاریابی و عملکردهای سازمانی می گردد. b) تصمیمات استراتژیکی یکپارچه در مورد عملکردها و فعالیت بازاریابی دارای اثر مهمی بر چهر عملکرد سازمان ها می باشد. و c) عملکردها باب بستگی با بنگاه ها در میان گروه های استراتژیکی مختلف بستگی به کیفیت سازگاری های استراتژیکی دارد.