گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

کتاب انگلیسی را شبیه به یک آمریکایی صحبت کنید


» :: کتاب انگلیسی را شبیه به سمت یک آمریکایی صحبت کنید

تذکره انگلیسی را تالی به یک آمریکایی صحبت کنید  Speaking english like an american

افرادی که به سمت کمک کلاسها و یا خودآموزها توانسته اند انگلیسی را در حدی یاد بگیرند و آمیزش کنند، بارها تجربه کرده اند که آنچه می شنوند با آنچه در کتابها خوانده اند متفاوت است. این سوژه در مورد تمام زبانها از جمله زبان فارسی خودمان هم صدق می کند. علت این مسئله، این است که در هر زبانی، مکالمه‌ها محاوره حرف متن کتابی متفاوت هستند و این تفاوت در استفاده از اصطلاحات در هر زبانی می باشد. این تذکره باده خواهد تا با آموزش اصطلاحات انگلیسی شما را دگرگون کند و انگلیسی صحبت کردن شما را شبیه به یک انگلیسی زبان آمریکایی کند. یادگیری جملات محاوره زبان انگلیسی کمک شایانی به این امر می کند.
یادگیری اصطلاحات انگلیسی فواید مختلفی دارد. اولین صرفه آن این است که شما صحبتها و مکالمه‌ها محاوره انگلیسی زبانان را بهتر می فهمید. فایده دوم آن این است که با استعمال از این  اصطلاحات صحبت ای انگلیسی ، شما بسان یک انگلیسی زبان صحبت باده کنید و از ظاهر یک خارجی زبان که تازه انگلیسی یاد گرفته خارج می شود. اندرز اکید ما این است که افرادی که دارای سطح لسان خوبی هستند از منابع در سه زمینه اصطلاحات انگلیسی،  آموزش لهجه انگلیسی و آموزش تلفظ انگلیسی استفاده کنند.

این کتاب شامل بیش از ۳۰۰ اصطلاحات و عبارات انگلیسی است. برای هر اصطلاحی، مثالهای مختلفی زده شده است. همراه حرف هر درس، تمرینهای مربوط به ثانیه درس نیز قرار دارد که به یادگیری هر چه بهتر این عبارات کمک می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.