گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گوگل مارکت

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

مدیریت 87. چهارچوب مدیریت کیفیت برای تصمیم گیری مدیریت دولتی


» :: مدیریت 87. چهارچوب مدیریت کیفیت برای تصمیم گیری مدیریت دولتی
چهارچوب تدبیر چگونگی برای تصمیم گیری مدیریت دولتی
چکیده
هدف - هدف این مقاله امعان اجرای چهارچوب مدیریت کیفیت به عنوان یک ابزار استراتژیک برای مدیریت دولتی است.
طرح / روش / رویکرد – این نوشته حرف یک مدل اولیه مبتنی بر فرایند شروع می شود؛ سپس این مدل را با اصول مدیریت کیفیت برای بهبود مستمر بهبود می¬دهد. حرف آشنایی عوامل مربوطه از تحقیقات، به بررسی سودمندی آن در سیستم مدیریت کیفیت می پردازد.
یافته ها - تجزیه و تحلیل آزمایشی چارچوب، هشت آژانس را شناسایی می کند: واقع گرایی در تصمیم گیری، استفاده از ابزارهای کیفیت، توجه به مشتری، رهبری، مشارکت افراد، رویکرد فرایند، همکاری سودمند متقابل تامین کننده و نتایج داخلی. چهارچوب آرم می¬دهد که رهبری و توجه به مشتری از آنچه قبلا برای پیاده سازی موفق سیستم مدیریت کیفیت پیش بینی می شد بسیار مهم تر است.
محدودیت¬های تحقیق / مفهوم‌ها - مدیران در سازمان های دولتی باید درک کنند همه سازمان های با کارایی بالا، اعم از صفت یا عمومی، اصولا مشتری محور هستند. اضافه بر این، از آنجا که ارتقاء رهبری برای بهبود چگونگی موثر ضروری است، بهبود آن برای آنها لازم است.
اصالت / ارزش - در حالی که ایز اتخاذ یک سیستم مدیریت کیفیت حرف عملکرد سازمانی به خوبی مستند شده است، سازوکار زیربنایی در مورد اینکه سیستم چگونه کار می¬کند، هنوز باید به طور تجربی شناسایی شود. این مقاله با ادا کردن به این شکاف و ارائه یک مدل علت و اسم برای اصول مدیریت کیفیت به تکمیل تحقیقات کمک می کند.
کلیدواژه: ISO 9001، سیستم تدبیر کیفیت مبتنی بر فرآیند، تصمیم¬گیری مدیریت دولتی، عملکرد، ISOهای پوشیده 9000، بهبود مستمر


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.