» :: مدیریت 47. طراحی و ارزیابی ایفای نقش آنلاین در مدیریت تعارض
طراحی و برآورد ایفای نقش آنلاین باب مدیریت تعارض
چکیده
هدف: آماج از این مقاله شناسایی ایفای نقش آنلاین از طریق مسائل کلیدی و مرور مقالات و منابع در خصوص چگونگی طراحی و به کارگیری ایفای نقش آنلاین هنگام طراحی مدیریت تعارضات است.
طراحی / روش/ دستیابی- حرف در تماشا گرفتن موضوعات کلیدی مشخص در بررسی مقالات و منابع، ایفای نقش در مدیریت تعارض، طراحی و ارزیابی شده است. داده ها از طریق بررسی آموزش ادراکی، انبازی و رضایت مندی جمع آوری شده است.
یافته ها- در کل اغلب دانشجویان عاطفه می کردند که ایفای نقش را آموخته و در آن شرکت کرده اند. بیشتر یافته های حتمی این بوده است که دانشجویان از آزمایش ایفای نقش شان راضی بوده اند.
محدودیتهای تحقیق/ مفهومات ضمنی- محققان سعی دارند ابعاد و مقیاس توفیق را در ایفای پرتره آنلاین گسترش دهند. مقیاس هایی که به منظور ارزیابی آموزش ادراکی، انبازی و رضایت مندی از ایفای نقش بدست آمده قابل گسترش و آزمایش است و تاثیرات آن بر یادگیری نیاز به بررسی بیشتر دارد.