چکیده: این پژوهش باب کارتل آب و فاضلاب تحت عنوان بررسی اثربخشی دورههای آموزشی
بر ارتقاء سطح عملکرد شغلی کارکنان باب بستگی با مشتریان با توجه به نظریه
اداره یادگیرنده انجام گردید. هدف از انجام این پژوهش ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش
اثنا پرستش شرکت آب و فاضلاب حرف تدقیق به یادگیری سازمانی میباشد. با استفاده از نتیجهی این
ارزشیابی میتوان مناطق ضعف و قوت برنامههای تحصیلی را تعیین کرده و از این نقاط
از بهر طراحی و تدوین دقیق دورههای آتیه آموزش کمک گرفت . جامعه آماری
این تحقیق کلیه کارکنان در ارتباط با مشتری را تشکیل باده دهد، که مجموعا 291 نفر
می باشند. روش نمونه گیری این تحقیق s آسان است. ابزارهای جمع آوری اطلاعات
فرم مصاحبه و پرسشنامه است، که در سه حیطه اثربخشی آموزشی، یادگیری تشکیلاتی و
حاصل کاکنان توسط پژوهشگر آماده گردیده است. به سمت غرض تجزیه و تحلیل داده ها از
نرم افزار SPSS و Amos استفاده گردید. بعد از تحلیل نتایج مشخص شد که از بین هرسه
اثربخشی آموزشی، آموزش سازمانی و عملکرد کارنان رابطه |